dokumentation til xml parsing
Fra : Mads United

Dato : 02-12-01 20:53

Hej NG,

kan i henvise til diverse om XML i PHP... jeg har alt hvad phpbuilder og
manualen skriver om emnet

men hvis nogen kan henvise til andre kilder, vil jeg sætte pris på det.

pft.

Fra : Dan Molberg

Dato : 02-12-01 23:55

"Mads United" <mmmREMOVE@1a.dk> wrote in message
> Hej NG,
>
> kan i henvise til diverse om XML i PHP... jeg har alt hvad phpbuilder og
> manualen skriver om emnet
>
> men hvis nogen kan henvise til andre kilder, vil jeg sætte pris på det.
Hvad med den ultimative XML class? XMLize:
http://hansanderson.com/php/xml/

Fra : Christian Joergensen

Dato : 03-12-01 12:55

Mads United <mmmREMOVE@1a.dk> wrote:

> kan i henvise til diverse om XML i PHP... jeg har alt hvad phpbuilder og
> manualen skriver om emnet
>
> men hvis nogen kan henvise til andre kilder, vil jeg sætte pris på det.

Jeg blev her den anden dag inspireret da jeg så Hroi's rss-feeds fra danske
nyhedssites på:

<http://asdf.dk/rss/da/>

Det endte med at jeg skrev en lille parser i PHP til den. Den benytter
PHP's XML implentation:

Source:
<http://razor.dk/scripts/rssparser.phps>

Eksempel:
<http://razor.dk/scripts/rssparser.php>

--
Christian Jørgensen / The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk / yourself at the ground and miss.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 03-12-01 16:57

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Christian
Joergensen <mail@phpguru.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>Det endte med at jeg skrev en lille parser i PHP til den. Den benytter
>PHP's XML implentation

Hvorfor lavede du ikke den for et par dage siden? ;)
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Christian Joergensen

Dato : 04-12-01 14:08

Martin Mouritzen <martin@fez.dk> wrote:

> Hvorfor lavede du ikke den for et par dage siden? ;)

Du kunne bare have hyret mig :)

--
Christian Jørgensen / Pity the poor egg: it only gets laid once.
http://www.razor.dk /