tv på monitoren
Fra : Martin Jensen

Dato : 02-12-01 19:33

Hej Allesammen

Jeg har fået en ny maskine (fedest) med et geforce3 kort.
Der er også en indgang tv/videokamera eller hvad man nu vil bruge den til.
Der fulgte også noget software med til maskinen til brug af indspilning af
film osv.
Jeg kan se fjernsyn på monitoren - men findes der ikke noget software der
specielt egner sig til den slags (der er ikke tv tunerkort på maskinen - jeg
bruger en gammel video til det )

Hilsen
den søgende

Fra : Torben Ruby

Dato : 02-12-01 20:56

prøv følgende links
http://www.tv-cards.com/
du skulle kunne bruge programmerne.

ps
(jeg kan dog ikke selv bruge nogen af programmerne derfra, eller retter jeg
har ikke fået min win 2000,matrox G450 og så mit pinnacle tv-kort til at
samarbejde I nogle af programmerne !, nogen som kan hjælpe evt forklare mig
lidt der ??? nogen som har erfaring med win XP - da jeg har en formodningen
om at det kan være Win2000 der driller pt )???????

Hilsen Torben Ruby

Fra : Andrew

Dato : 02-12-01 21:06

Du har nok været i ALDI, hva???

Fra : Jimmy Marcus Larsen

Dato : 04-12-01 17:03

Jeg tror du skal søge efter VidCap32 eller VirtualDub.