Sonofon bredbånd
Fra : Frederik Gustafsen

Dato : 02-12-01 16:30

Hej
Kan man godt få sonofon bredbånd selvom man ikke har noget firma? og kan man
godt bruge flere computere på denne forbindelse?

Hilsen Frederik Gustafsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-12-01 16:41

"Frederik Gustafsen" <fdlg@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man godt få sonofon bredbånd selvom man ikke har noget firma?

Ja

> og kan man
> godt bruge flere computere på denne forbindelse?

Ja, men jeg ved ikke om det er tilladt jænvfør vilkårene, ej heller hvor
nemt det er at sætte op

Fra : Hanne Karkov

Dato : 02-12-01 17:14

> [...]
man
> godt bruge flere computere på denne forbindelse?

max 5 computere med hub eller switch så det skulle være nemt nok

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-12-01 21:36

On Sun, 2 Dec 2001 17:13:42 +0100, "Hanne Karkov" <hk@besked.com> wrote:

>max 5 computere med hub eller switch så det skulle være nemt nok

Får man ligesom med TDC BB offentlige IP'er til hver af de max 5
computer?

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
news-12-10-01@milli.dk

Fra : Morten

Dato : 05-12-01 23:16

Du kan sagtens bestille Sonofon Bredbånd som privat! Sonofon bruger bare
ikke flere markedsførings kroner til privat markedet....

Hanne... Det er rigtigt at der står max 5 computere. Dette skyldes en
begrænsning i antallet af IP adresser! Sætter du en computer op som
gateway/server mellem routeren og hubben/switchen kan du dog sætte alle de
computere du vil bagved!

Mvh Morten