FWA Sonofon Bredbånd VS Counter-Strike
Fra : Anders Karkov

Dato : 02-12-01 06:24

Hej Alle Sammen

Jeg vil høre om der er nogle med sonofon bredbånd, der har prøvet at spille
counter-strike og hvad de har haft i ping tid på de danske cs servere.

og er de priser på sonofons hjemmeside inkl. moms.

altså

Priser og takster for SONOFON Bredbånd
Skemaet viser den aktuelle priser og takster for SONOFON Bredbånd pr. 1.
august 2001.

Internet
Modtagelse/afsendelse Pris pr. måned
Inkl. leje af udstyr (75,-/md.)
Oprettelse og installation
1024/256 Kbit/s 529,- 399,-
2048/512 Kbit/s 799,- 399,-
4096/1024 Kbit/s 1.529,- 399,-

Mvh
Anders Karkov Carstensen
akc@c.dk

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 02-12-01 11:42

On Sun, 2 Dec 2001 06:23:49 +0100, "Anders Karkov" <akc*spam*@c.dk> wrote:

>Jeg vil høre om der er nogle med sonofon bredbånd, der har prøvet at spille
>counter-strike og hvad de har haft i ping tid på de danske cs servere.

Her må jerg melde pas, da jeg aldrig har spillet det spil, el. andre
shoot-em-up spil på nettet.

Men jeg har fået hvisket i min øresnegl, at det vigtige er ping-tider i
forhold til dette, og de er helt ok.

Der er for eksempel en tråd der startede for et par dage siden (lede,
lede), trådens subjekt er "FWA og ping tider i CS eller anden FPS,,", og
det første indlæg er skrevet af Fishymaster.

Der kan du se nogle ping-tider fra FWA-linier.

Jeg har blandt andet bidraget med nogle ping-tider i den tråd
< news:442d0u4qb7d6qolq98dcmf6mjseiith5fv@news.sonofon.dk >

>og er de priser på sonofons hjemmeside inkl. moms.

Her kan jeg så være med, ja priserne er inkl. moms.

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Get even... with the people that have helped you.