Gratis internet udbyder ????
Fra : Woody

Dato : 01-12-01 19:54

   Jeg har været en vældig godt tilfreds kunde hos Telepassport,
billige minutpriser til nettet og virkeligt billige priser på
telefonering til udlandet. Jeg fortsætter med at abonnere på telefonen
hos dem, men er flyttet over på Cybercity med min inet-forbindelse.
Men disse vil ha' 25 kroner om måneden, hvor kan jeg finde en anden
gratis udbyder???

mvh Woody

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 20:35

"Woody" <jensgibe@email.dk> wrote in message

> Men disse vil ha' 25 kroner om måneden, hvor kan jeg finde en anden
> gratis udbyder???

Der er jo mange at vælge imellem...

Get2net og Tiscali er nogle at de billi´gste på minupriserne. Abonement er
læs:selvfølgelig gratis.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-12-01 21:37

Sat, 01 Dec 2001 19:53:37 +0100, skrev Woody
<jensgibe@email.dk>:

>Jeg fortsætter med at abonnere på telefonen
>hos dem, men er flyttet over på Cybercity med min inet-forbindelse.
>Men disse vil ha' 25 kroner om måneden, hvor kan jeg finde en anden
>gratis udbyder???

Du kan også få et gratisabonnement hos CC, men så er
minutpriserne lidt højere.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : EB

Dato : 02-12-01 11:43

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Du kan også få et gratisabonnement hos CC, men så er
> [...]

Jeg har selv et "Basisabonnement" hos CyberCity, hvilket er gratis og kan
absolut anbefale løsningen.

Mvh. Erik Bladt

Fra : Rune Andresen

Dato : 02-12-01 21:19

TDC har gratis abb. (NetBasis).

Det koster 14 øre per min om aftenen og 28 øre om dagen.