CYBERCITY medarbejder Søges Straks, NØDSit~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 18:55

En Cybercity medarbejder, bør tjekke meget hurtig adressen til IP adresse
212.242.63.164

Titan Kræmmer Møller, har oplyst at tage sit eget Liv...

Lad det ikke ske igen...

Følg med alt.dk.warez

--
·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;··:;·-·:;·-·:;·

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 19:11

> En Cybercity medarbejder, bør tjekke meget hurtig adressen til IP adresse
> 212.242.63.164
>
> Titan Kræmmer Møller, har oplyst at tage sit eget Liv...

Afblæst,,, Titan er i Live,, Det var falsk Alarm....

Det var en af Titans venner, der sad ved computeren, og kom med en meget
dårlig spøg.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-12-01 19:14

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:

> Afblæst,,, Titan er i Live,, Det var falsk Alarm....
>
> Det var en af Titans venner, der sad ved computeren, og kom med en meget
> dårlig spøg.

Det er mildt sagt

Nå, jeg fandt i hvert fald hans adresse. Google er en god ting.

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 19:20

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Nå, jeg fandt i hvert fald hans adresse. Google er en god ting.

Hvordan det?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 19:23

> Hvordan det?

Okay,, ja en enkel adresse indtastning fra Titan kan gøre underhverker....

Fra : D9N

Dato : 07-01-02 15:32

du kunne jo have læst hans indlæg i den NG hvor han skrev....
så kunne du jo have ringet til ham hvis du havde lyst...

du kunne også give ham den skideballe han fortjente for at være så pisse
egoistisk... og ikke stå til ansvar for sine handlinger...
men det er den kylling jo ikke stor nok til.....

"buhuuu jeg lage en dum side ind på min mors arbejde istedet for at få
en gratis side hos SOL eller et andet sted... og jeg vil ikke sige
undskyld til min mors arbejde... buhuuu så vil jeg leger forurettet og
lade som jeg vil tage livet af mig selv ... så syntes folk nok det er
synd for mig"

fy for helvede for en vag holdning

vh
D9N
Peace-Love-Harmony

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-01-02 19:48

"D9N" <D9N.news@kandu.dk> wrote in message
> du kunne jo have læst hans indlæg i den NG hvor han skrev....

Damn har du været frosset ned, det indlæg du svarer på er over en mdr
gammelt?

Hygge

Flemming

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 08-01-02 19:58

In article <a1feth$2391$1@news.cybercity.dk>,
Flemming Lynggaard claimed the following:
> "D9N" <D9N.news@kandu.dk> wrote in message
>
> Damn har du været frosset ned, det indlæg du svarer på er over en mdr
> gammelt?

Det er fordi ham det drejede sig om er blevet genoplivet

Han har i øvrigt også den tvivlsomme ære at blive omtalt i JP i dag:

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/kbh/artikel&art_id=3562687

Det er ham som er den 15 årige. Værd at bemærke er det faktum, at han
faktisk var webmaster på sitet (dermed ikke hacker), og at hans mor
er PR-medarbejder på den pågældende kirke.

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in strategizing e-business bandwidth

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-01-02 21:38

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> faktisk var webmaster på sitet (dermed ikke hacker), og at hans mor
> er PR-medarbejder på den pågældende kirke.

Her gik jeg og overvejede at melde mig ud af folkekirken af ren
kedsomhed, men hvis de har erstattet 2.mosebog med terroristhåndbøger,
så kunne det da godt ske man skulle drible i kirke noget oftere :)
Nej spøg til side, håber da han kommer på ret kurs igen..

fut ?

--
Sune Storgaard