Driver til GF mx200
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 01-12-01 16:59

Jeg har netop investeret i Creative GeForce2 mx200 grafikkort. Men hvor
henter jeg de nyeste drivere? Jeg har kikket på Creative.com men ikke fundet
noget jeg kunne bruge. Kan jeg downloade den nyeste detonator version 21.83
fra nvidias hjemmeside?

Venlig hilsen
Hans-Henrik

Fra : Wccookie

Dato : 02-12-01 17:57

-snip-
Det du efterlyser er nok de nyeste Detonator Drivere, som er standard
drivere for alle grafikkort, med nvidia chipsæt.
Du kan finde de officielle detonator drivere på www.nvidia.com. Disse
drivere er ikke uptodate. Det er betadriverene til gengæld, men de er
ikke nvidias officielle drivere(selvom at de kommer fra dem) og skal
bruges på eget ansvar(jeg har ikke haft problemer endnu). De kan findes
www.geforce.dk , www.guru3d.com, eller www.abitboy.com. Guru3d plejer
at have de nyeste betadrivere, men den danske side er nok hurtigst at
hente fra, hvis du ikke har bredbånd som os andre:)
Held & Lykke
-Wccookie

http://www.kandu.dk/