Nemme penge = ingen penge!
Fra : j o e y

Dato : 01-12-01 15:10

Hey gruppe...

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det at tjene penge på nettet ved at se på
reklamer (ihvertfald hos Nitroclicks) ikke virker !!

Du får ikke en dejm! - vil du se mere så kig nedenunder i postingen: "ang.
fusk ved nitroclicks", her kan du/I se hvordan jeg blev taget i r*ven !

Hygge - joey

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 21-12-01 18:11

"j o e y" <blackjoey83@IHATESPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det at tjene penge på nettet ved at se

> reklamer (ihvertfald hos Nitroclicks) ikke virker !!

Det er muligt at NitroClicks ikke virker (det virker næsten også for godt
til at være sandt?), men for ikke at bringe hele "Paid-2-surf" branchen i
miskredit vil jeg lige sige, at jeg altså har modtaget checks fra flere af
de firmaer som tilbyder penge for at se reklamer, e-mails, osv. - og der VAR
dækning på

Venligst,

Thomas
www.pengeportalen.org