Problemer med audioclip
Fra : Christian Kristoffer~

Dato : 01-12-01 01:08

Hejsa

Jeg har nogle problemer med nedstående kode !!

Jeg skal bruge en wav fil ved navn lyd.wav.
Koden virker fint gennem applet viewer, og jeg kan se at filen bliver hentet
via internettet.
Men når jeg så besøger min hjemmeside, hvor appleten findes, kommer lyden
ikke....?

Nogen forslag til hvad fejlen er, eller hvad jeg gør forkert ?
Alle forslag er meget velkomne, da jeg efterhånden har brugt rigtig mange
timer på dette.

MHV

Christian

import java.net.*;
private URL audioURL;
private AudioClip lyd;

try
{
text2_1.setText("Loading sounds...");
audioURL = new URL("http://users.cybercity.dk/********/lyd.wav");
System.out.println("Loading sound...");
lyd = getAudioClip(audioURL);
text2_1.setText("Sound loaded...");

}
catch(MalformedURLException e)
{
}

Fra : J N

Dato : 02-12-01 20:34

Christian Kristoffersen wrote:

> [...]
>
> Nogen forslag til hvad fejlen er, eller hvad jeg gør forkert ?
> Alle forslag er meget velkomne, da jeg efterhånden har brugt rigtig mange

Formodentlig er din browser IE/NS med java 1.1? I så fald kan problemet
være lydformat. Brug .au (sun audio
et-eller-andet-ikke-særlig-god-kvalitet) istedet for.