Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med XP og grafikkort??????
Fra : Thomas Vogn

Dato : 30-11-01 14:14

Jeg har fået en meget træls problem! For efter jeg er skiftet til Win XP,
kan jeg ikke længere se film, hverken via mediaplayeren eller andre
play´ere!! Problemet er opstået efter, at jeg har opdateret mine drivere til
mit grafikkort (Asus V3800), da de "gamle" til ME ikke kunne bruge i XP.

Er der nogen, der har et godt forslag??? Jeg er meget interesseret!

Mvh. Thomas

Fra : Snoop

Dato : 30-11-01 14:59

Du skal jeg inst reference driverne til XP.
Har selv samme kort og det har altid virket i 2k og xp

/Snoop\

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 01-12-01 15:39

In article <3c07865e$0$199$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
thomasvogn@stofanet.dk says...
> [...]
> mit grafikkort (Asus V3800), da de "gamle" til ME ikke kunne bruge i XP.

Du kan jo evt. fyre ASUS' Windows 2000 drivere ind. De skulle virke med XP uden
problemer.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : orbital

Dato : 03-12-01 10:10

On Fri, 30 Nov 2001 14:13:57 +0100, "Thomas Vogn"
<thomasvogn@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>mit grafikkort (Asus V3800), da de "gamle" til ME ikke kunne bruge i XP.
>
>Er der nogen, der har et godt forslag??? Jeg er meget interesseret!

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V3800/

mvh

John