Uren ansigts hud / Hår op overkrop
Fra : Michael Thomsen

Dato : 30-11-01 13:36

Hej

Jeg har et problem..
Hvis jeg barbere mig med skraber får jeg meget uren hud, og lige efter jeg
har barberet mig bløder jeg meget på halsen, evt fordi jeg barbere meget
tæt. Så efter et par dage dannes der uren hud på hele halsen. små bumser.
Det kommer ikke andre stedet.

Jeg har en meget voldsom hårvækst, og vil egentlig have fjernet hår på
overkroppen, jeg har læst på nettet at man kan få det fjernet, så det ikke
kommer igen. Jeg har prøvet at bruge skraber, eller fået voxet det væk, men
igen det vokser ud, og hele min overkrop bliver uren ligesom på min hals.

Hvis der er nogen der har et svar på mine spørgsmål vil jeg bliver meget
glad..

Mvh
Michael Thomsen

Fra : Kasper Nielsen

Dato : 06-12-01 13:04

fandt lige tilfældigvis den her i avisen i dag.
www.hairway.dk

- Kasper

Fra : Michael Thomsen

Dato : 06-12-01 13:40