Hannibal trailer [mulig SPOILER] ...og lid~
Fra : Kasper

Dato : 30-11-01 13:24

Hej med Jer.
Igår så jeg på VHS en trailer for Hannibal. I denne trailer indgår en scene
med Clarice nede i "fangekælderen". Hannibals gamle celle er naturligvis
tom, men da Clarice lyser på vinduesglasset ses en reflektion af Hanibal.

Nu har jeg ikke set filmen særlig grundigt (en søndag med tømmermænd), men
jeg er ret sikker: Den scene er ikke med i filmen, vel?

Mvh. og god weekend, Kasper.

Ps. Nåja og siden der er udbrudt citat lavine, mit eget forslag til en af de
bedste ... fra Aliens (så behøver I ikke gætte): Men hvis I kan huske
marinernes navne, så værsgo'. Lt.'en hedder Gorman... resten?
-"We can't have any firing in there. I want you to collect magasines from
everyone"
-"Is he fucking crazy ???"
-"What the hell are we supposed tou use, man ... harsh language ???"

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 30-11-01 13:45

"Kasper" <kana@mindless.com.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> marinernes navne, så værsgo'. Lt.'en hedder Gorman... resten?
> -"We can't have any firing in there. I want you to collect magasines from
Goorman.

> -"Is he fucking crazy ???"
Huchson

Fra : Kasper

Dato : 30-11-01 14:50

.... nej det er ikke Hudson.
Kasper - stadig god weekend.

Fra : Wass up

Dato : 30-11-01 16:35

"Kasper" <kana@mindless.com.com> wrote in message

> ... nej det er ikke Hudson.
> Kasper - stadig god weekend.
Nej det var "Frost"

Fra : Emil Rune

Dato : 30-11-01 18:36

"Wass up" <satanc@softhome.net> skrev i en meddelelse

> "Kasper" <kana@mindless.com.com> wrote in message

> Nej det var "Frost"

Jeg synes nu stadig Sgt. Apone er en af de hårdeste bananer i
filmhistorien....

All right, people, what are you waiting for? Breakfast in bed? Another
glorious day in the corps! A day in the Marine Corps is like a day on the
farm. Every meal's a banquet! Every paycheck a fortune! Every formation a
parade! I LOVE the corps!

'Nuff said...

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-11-01 23:28

On Fri, 30 Nov 2001 12:24:21 GMT, "Kasper" <kana@mindless.com.com>
wrote:

> [...]
>
>Nu har jeg ikke set filmen særlig grundigt (en søndag med tømmermænd), men
>jeg er ret sikker: Den scene er ikke med i filmen, vel?

Jo jeg mener faktisk at den scene er med. Hun tænker/eller drømmer på
et tidspunkt om tiden i fangekælderen.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk