Katte-træf!
Fra : Camilla Scharff

Dato : 29-11-01 19:20

Hej alle!

I fald I skulle have glemt det, så blev det hos Nina aftalt, at jeg skulle
holde katte-træf den 7. december (kl. 19, som "sædvanligt"). Og ja, jeg har
fundet ud af, at det er "Store-julefrokost-dag/aften", men håber da at nogle
alligevel har tid og lyst til at komme!

Som en lidt "lokkemad" kan jeg nævne, at vores 3 killinger på det tidspunkt
er 7 uger og et par dage, så der bliver altså rig lejlighed til at hilse på
små-misser - hvis de gider ) Det betyder så også, at man ikke lige skal
komme iført nylonstrømper eller andet tøj, som man ikke ønsker kunne blive
hullet/trukket tråde ud på af små misse-kløer (de har jo fundet ud af,
hvordan man kommer op og sidde på skulder - ved at tage den lige vej opad,
selvfølgelig - og jeg vil ikke love, at de er sluppet af med den unode inden
den 7...).

Send mig lige en mail på camilla@burmeseX.dk (fjern X'et!), så jeg kan få en
fornemmelse af, hvor mange der kommer, og sende adresseoplysninger til dem
som skal have det (det er Kbh. Ø i øvrigt).

Håber vi ses!

Mange hilsner
Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 30-11-01 01:43

Jeg kommer ! Nøøøøøøj, hvor jeg glæder mig til
at pille-rode-rage på de små mislinger

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-11-01 06:53

uh uh uh... det ser sørme ud til at jeg skal tilbringe aftenen helt alene...
så hvis i andre ellers har lyst til at hilse på mig så vil jeg meget gerne
have lov at komme med for første gang

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-11-01 17:44

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev...
> uh uh uh... det ser sørme ud til at jeg skal tilbringe aftenen helt
alene...
> så hvis i andre ellers har lyst til at hilse på mig så vil jeg meget gerne
> have lov at komme med for første gang

Hej Sabina

Det vil vi naturligvis gerne - har sendt adresse mv. til dig

Vi ses,
Camilla

Fra : Trine

Dato : 30-11-01 08:24

ÆV jeg er én af de "heldige" der skal til julefrokost den dag

Håber i får en rigtigt hyggelig aften

Juleknus til alle
Trine

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 30-11-01 09:29

Øv! Jeg skal til julefrokost, ville ellers gerne have hilst på dine katte
(og dig og de andre kattemennesker). hav en god aften.

Hilsen Birgitte

Fra : Ann K

Dato : 30-11-01 17:59

Hæ - hæ.... Havde sat aftenen af for lææææænge siden
Kommer gerne.... Men kan ikke bage :( Skal være på job til kl 17.00...
Mvh Ann

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 30-11-01 19:02

Hej Ann
Limousinen kan godt komme 6.30 hvis du ikke har andet tilbud.
Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 01-12-01 22:54

Hej Denise.
Jamen jeg tager da så gerne en tur med Brøndby's Limousine Service
Takker og bukker...
Mvh Ann

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 02-12-01 13:00

Hej Ann
Ok, kl. 6.30 på den store vej fredag hvis du/jeg ikke hører andet.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 01-12-01 11:02

> [...]

> I fald I skulle have glemt det, så blev det hos Nina aftalt, at jeg
> skulle holde katte-træf den 7. december (kl. 19, som "sædvanligt").

Overhovedet ikke glemt
Jeg kommer, jeg skal jo både pille ved nogle misser og så skal jeg nok
også prale af Atlantis

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 01-12-01 12:15

Hej Kate

> og så skal jeg nok også prale af Atlantis

Ja, det skal du vel, fnys. Og jeg er overhovedet ikke misundelig.
Hilsen Denise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-12-01 15:46

Jo tak jeg kommer gerne. Det er så også en dag hvor man kan komme hjem med
det offentlige hele natten.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats