Bankok-varekøb
Fra : Birthe Skånstrøm

Dato : 29-11-01 12:29

Er der nogen der ved hvor I Bankok man kan købe gode fake tasker og andre
fake ting fx.Louis Vuitton?
Jeg skal dertil i Julen-hilsen en der elsker at købe ind.
Birthe

Fra : Preben Kvist

Dato : 29-11-01 13:44

Hejsa

På hverdage kan jeg anbefale MBK. Det er en forkortelse for Mah Boon Krong
Center. Det ligger ved Siam skytrainstation og har masser af billige ting.

I weekenden bør man dog ikke gå glip af Chatuchak Market, der er et ENORMT
marked med alt mellem himmel og jord. Du kan f.eks. komme dertil ved at tage
skytrain til Mo Chit Station.

Specielt på markedet vil de forlange flere gange mere end den reelle pris,
men hvis du er god til at forhandle, så kan man gøre nogle rigtigt god køb
der.

God tur

Preben Kvist

Fra : bamsefarr

Dato : 29-11-01 21:27

hejsa
ja du skal da tage til pratum nam kæmpe marked der er de til den rigtige
pris
hilsen niels
-------------------------------------

Fra : Steen Johansen

Dato : 30-11-01 00:50

bamsefarr er en trol
pratum nam kæmpe marked findes kun i bamses mærkelige univers
MvH Steen
Prøv Sukumwit road fra soi 2 til 8 der har de alt i kopivarer

Fra : Grundtvigsskolen

Dato : 10-12-01 13:06

"Birthe Skånstrøm" <birthesk@tennis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fake ting fx.Louis Vuitton?
> Jeg skal dertil i Julen-hilsen en der elsker at købe ind.

Pat Pong Night Marked er altid et godt sted at handle "fake".
På Kao San Road, et område i Banglamung, hvor mange ryksækfolk bor, er der
også gode muligheder for at få en "Special Price for you".

God tur. Sawas Dee.
Tim
Tim_Gideon@hotmail.com

Fra : leif

Dato : 10-12-01 22:01

Bare husk at "special price for you " betyder at prisen er mange gange
højere end den skal være..

leif

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 13-01-02 02:25

"leif" <siripot@mail.dk> wrote in message
> Bare husk at "special price for you " betyder at prisen er mange gange
højere end den skal være..

LOL! Så sandt som det er sagt.

MvH Rune