Andet multimedie
bentjuul 3670
bileder der ikke kan åbnes ved icon
Fra : Jeppe

Dato : 28-11-01 15:55

Hej jeg har et problem med nogle bileder der ikke ville åbne fra iconet der
høre der til biledet, jeg har harft psp 7 så alle biled iconer var blevet
lavet om til psp iconer men da det var en 60 dags version og den er udløbet
kan jeg jo ikke åbne den, når jeg prøver kommer der en lille vindue (eller
hvad man skal kalde dem) frem og sagde at den ikke kunne finde psp.
og det er her spørgsmålet kommer jeg vil spørge om der ikke er en der ved
hvordan man laver det om så jeg åbner det i Quick Time Picture Wiever(eller
hvad det hedder)

for jeg er træt af at jeg skal ind i programmet og åbne det der fra.

Hilsen Jeppe

Fra : Madsen

Dato : 28-11-01 16:02

"Jeppe" <Familien.Noergaard@xxxmail.tele.dk> skrev:

> [...]
> hvad det hedder)
>
> for jeg er træt af at jeg skal ind i programmet og åbne det der fra.

Hvilket styresystem snakker vi om? En ret så vigtig detalje. :)

Hvis det er Win98 du sidder med, så prøv at finde en mappe hvor
du har nogle *.psp-filer liggende. Marker så en af filerne og tryk
Shift-tasten ned hvorefter du højreklikker på den markerede fil.
Dette burde gerne få en menu frem hvor et af punkterne hedder:
'Åbn med...' Vælg det punkt og find Quick Time Picture Wiever på
listen. Sørg for at der er et hak i: 'Brug altid dette program til at
åbne denne filtype', eller hvad det nu hedder. (Kan ikke huske det
ordret.)

Madsen.

Fra : emj

Dato : 28-11-01 22:58

Madsen skrev i <9u2u8o$6p6$1@tux.netsite.dk>:

>*.psp-filer
kan ikke åbnes i Quick time.

De kan åbnes i Irfanview
Hilsen emj

Fra : Madsen

Dato : 28-11-01 23:09

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev:

> kan ikke åbnes i Quick time.
>
> De kan åbnes i Irfanview

Ja, hvad ved jeg. Har ikke Quicktime inde. Har ikke noget at
bruge det til. ;)

Madsen.