Knude i brystet
Fra : Nocturno Culto

Dato : 28-11-01 13:17

Jeg er mand, 25 år

Jeg opdagede en knude i brystmusklen og har lige fået den ultralydsscannet.
De sagde der ikke var noget galt - at det bare var noget hævet kirtelvæv
eller lignende.

Spørgsmålet er: Hvorfor kan det være hævet ? Det gør også ondt ofte.

Fra : jso

Dato : 28-11-01 14:11

Hvis du har gået og mærker "klemmer" på stedet i en stykke tid, kan du
sagtens få en "knude" der både vokser og gør ondt.
Det har jeg prøvet
Min far døde af kraft bl. a. i brystet. og pludselig opdagede jeg en knude
og var sikker på at jeg skulle dø. Jeg turde intet sige og gik og mærkede på
stedet og knuden voksede ( jeg var ca. 12 år),. Da der var gået et par år
fandt jeg ud af at jeg stadig levede i bedste velgående og tvang mig til at
holde fignerne væk og så forsvandt både knuden og smerterne.

På fredag fylder jeg 60

Jeg har aldrig hørt om kraft der gør ondt på så tidlig et tidspunk, som dit
må være

Hilsen
Jørgen

Fra : Nocturno Culto

Dato : 28-11-01 16:37

"jso" <jso@c.dk> wrote>
> [...]

> På fredag fylder jeg 60
>
> Jeg har aldrig hørt om kraft der gør ondt på så tidlig et tidspunk, som

Det synes jeg lyder som et rigtig fornuftigt bud :)
Jeg har selv overvejet om det kunne være det, men har ikke kunne holde
fingrene væk !

Fra : Lasse Trudslev

Dato : 30-11-01 18:44

> "jso" <jso@c.dk> wrote>
> Hvis du har gået og mærker "klemmer" på stedet i en stykke tid, kan du
knude

Heisa,

Jeg har også for nogle år siden haft sådan en kirtelvævs knude i brystet,
den var vel ca. på størrelse med haribo æg svjh ... jeg gik til lægen
nogle gange, men den forblev samme størrelse, det endte med at jeg måtte ind
og have den fjernet ved en spicel læge. Har aldrig hørt fra lægen osv... at
jeg ikke måtte røre ved den, men det er er absolut chancen vær at prøve lade
være .... men jeg fik den somsagt fjernet og har idag en glad mund under
det ene bryst efter snittet.

Håber den forsvinder af sig selv...

Med venlig hilsen
Lasse