Søges: cd med fuglelyde
Fra : Ladyhawk

Dato : 25-11-01 20:09

Er der nogle, der kan hjælpe mig med dette.

Venlig hilsen
Janne

Fra : Erik Agertoft

Dato : 25-11-01 20:21

On Sun, 25 Nov 2001 20:09:03 +0100, in dk.fritid.ornitologi you wrote
among other things:

>Er der nogle, der kan hjælpe mig med dette.
Det kan DOF-salg.

Kig her:
http://www.naturbutikken.dk/

Vælg CD/Video
- og vælg derefter CD-guider.

Derfra kan du bl. a vælge mellem
"Danmark
Fuglestemmerne omkring os, B.Génsbøl, 3xCD 298,-
Sådan Synger Danmarks Fugle, 2 CDére, Benny Génsbøl, 178,-
Fuglene i haven, B. Génsbøl, bog+CD 198,-"

Hvis du er begynder/let - mere øvet vil jeg anbefale
"Fuglestemmerne omkring os, B.Génsbøl, 3xCD 298,-"

De er mægtig gode.

God fornøjelse

Mvh
Erik
http://home24.inet.tele.dk/agni/index.htm
- om fugle ved Gundsømagle Sø og i Kagsmosen

Fra : Jens Frederik Gram

Dato : 26-11-01 20:25

Jeg vil sekundere denne anbefaling de tre CD'er i fugle stemmerne omkring os
er en rigtig god start

mvh Jens

Fra : Mogens Friis

Dato : 26-11-01 23:13

Såvel CD som CD-rom med fuglestemmer kan fås ved henvendelse til Dansk
Ornitologisk Forening.
mvh
Mogens Friis

Fra : jpo

Dato : 28-11-01 21:00

"Ladyhawk" <jws@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle, der kan hjælpe mig med dette.
>
> Venlig hilsen
> Janne

Du kan få hente stemmerne på denne adresse:
http://www-stat.wharton.upenn.edu/~siler/masi/eurosongs.html

mvh.
Jpo