Daytona geforce3 ti 200 problem
Fra : Karsten Rasmussen

Dato : 27-11-01 21:26

Jeg har lige investeret i et daytona geforce3 ti 200 grafikkort og glædede
mig til at give gas i mine 3d spil. men det viser sig at kortet overhovedet
ikke kan køre 3d grafik .
Hvad gør jeg galt ? Er kortet defekt ?
jeg har installeret følgende spil fuldvertioner.
Quake 3
Unreal
Unreal turnament
Max payne
Black&white
og en del forskellige demoer af samme kaliber
jeg har også installeret 3dmark 2001
men ligemeget vilken spil jeg kører låser maskinen
så smart jeg går ind i og skal til at køre 3d grafik
jeg prøvede at køre 3dmark og så snart helikopteren kom frem frøs biledet.
det skal siges at mit gamle woodoo 3 kort kørte
perfekt på samme maskine .
Hvad kan der være galt ?
min maskine har følgende konfiguration
ASUS A7V266-E
AMD PALOMINO 1600+ XP
512 DDR RAM
SEAGATA 60 GB 7200RPM
PS: Alle driver er sidste nye og jeg har directx 8.0a
Mhv Karsten

Fra : B.T.

Dato : 29-11-01 01:54

Det kan være, at Voodoo-driverne ikke er blevet ordentligt afinstalleret.
Det vil give disse symptomer. Voodoo-drivere har desværre den opfattelse, at
de kommer før alt andet

Sven

Fra : KO

Dato : 29-11-01 18:12

Det kunne være din strømforsygning. Men det håber jeg ikke for dig, da den
er lidt dyre at skifte, end en ominstallering af Windows.... så prøv dog
lige det først