PSTPRX32.DLL fejl i Outlook 2000
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 27-11-01 20:49

Hej NG!

Jeg er ny her, men prøver så godt jeg kan.

I går faldt min Outlook 2000 om med et brag. - Da jeg ville starte den, kom
den ikke længere end til den besked med:
"Denne bla bla bla, er registreret til... blah blah" osv."
Efter flere forgæves forsøg på at først reparere Office 2000, derefter
re-installere Office 2000, derefter re-installere Windows 98 SE. - Uden
resultat formatterede jeg i min arrigskab pc'en.

Så idag har jeg installeret hele dynen en gang til. Men hovsa... Nu gider
Outlook godt at starte, - næsten! Den kommer lige frem til hvor jeg kan se
hele Outlook, men vupti! Op kommer en besked med at "programmet har udført
en ulovlig handling" - Ved klik på detaljer, vises der at der en fejl i
"PSTPRX32.DLL" i nogle linjer... osv.

Pokkers også, jeg flyver ind på microsoft.com for at installere
servicepacks. Men under installeringen af den første (SR1a), stopper lortet,
med en besked om at der er sket en intern fejl. WTF?!

Please, hjælp.

-M

P.S. Har afinstalleret, repareret, og re-installeret Office 2000, op til
_flere_ gange idag.

Fra : pre

Dato : 27-11-01 22:54

Tag én ting ad gangen. Alle programmerne kan/skal virke uden SR1 o. l.
Er det en bærbar? Er der nok hukommelse? Normalt skulle situationen kunne
klares gennem Kontrol Panel/Fjern-tilføj, hvor installationsrutinen har
funktionen Find og Erstat.

Vær opmærksom på at Outlook er et ømfindtligt pogram, der kræver en
omhyggelig konfiguration for at virke perfekt. Dvs. en profil og e-mail
installation (det sidste kan ofte kopieres fra en anden klient.

Og i din aktuelle situation er det væsentligt at lægge mange og konkrete
oplysninger frem.
pre

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-11-01 00:22

pre <send@ingen.mail> skrev i en
nyhedsmeddelelse:xYTM7.414$K4.70086@news010.worldonline.dk...
> Tag én ting ad gangen. Alle programmerne kan/skal virke uden SR1 o. l.
> Er det en bærbar? Er der nok hukommelse?

Det er en stationær. Om der er hukommelse nok skal jeg ikke kunne vurdere,
men det er en AMD K6-III 450 Mhz, med 256mb RAM, NiVidia TNT2 32 MB.
Jeg ved at det ikke er en monster-maskine, men den har før kørt
upåklageligt. (Næsten, har måttet formattere pc'en ca. hver 3 måned, pga.
dette Outlook Problem.)

Normalt skulle situationen kunne
> klares gennem Kontrol Panel/Fjern-tilføj, hvor installationsrutinen har
> funktionen Find og Erstat.

Find og Erstat er jeg ubekendt med, men jeg kan vel læse mig frem.

> Vær opmærksom på at Outlook er et ømfindtligt pogram, der kræver en
> omhyggelig konfiguration for at virke perfekt. Dvs. en profil og e-mail
> installation (det sidste kan ofte kopieres fra en anden klient.

Dvs. denne "PSTPRX32.DLL" kan jeg "låne" fra en anden pc?

> Og i din aktuelle situation er det væsentligt at lægge mange og konkrete
> oplysninger frem.

Outlook Express virker fint, det er den jeg bruger til bl.a. newsgroups. -
Men jeg er addicted til Outlook 2000. - Synes det er et godt program.

Jeg skal prøve, og er aldeles glad for din velvilje til at hjælpe mig.
Jeg håber ovenstående informationer er gode nok. - Jeg har brugt Outlook
2000 i snart 1 år, og er _ret_ træt af at det ikke virker efter en
formattering. :o/

-M

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-11-01 13:52

> [...]
> installation (det sidste kan ofte kopieres fra en anden klient.
>
> Og i din aktuelle situation er det væsentligt at lægge mange og konkrete

Har imellemtiden fundet en løsning. Har "lånt" både PSTPRX32.DLL og
OUTEX.DLL fra en anden PC. - Nu virker det upåklageligt.

-M