Otto Brandmajor
Fra : Steffen

Dato : 27-11-01 17:12

Jeg er meget sikker på, at jeg har hørt "Buona Sera" med Otto Brandenburg i
en indspilning fra allerførst i 60'erne. Der er udgivet en "Samlede
Udgivelser 1959-1964" med Otto, men "Buona Sera" er ikke med her. Er det en
erindringsforskydning - for jeg ved, den er lavet i en indspilning fra 1989?
Steffen

Fra : Ole Damgaard

Dato : 01-12-01 11:06

Du har ret - der er en gammel single fra 60´erne - derudover har Otto lavet
følgende
udgivelser af Buena Sera:

1979 med Kansas City Stompers.
titel: LIVE I NYBORG STATSFÆNGSEL
CBS CBS 98120

1979: osse med Kansas City Stompers
titel: 35 ÅRS JUBILÆUM

1979: ose med dem på CD`en
KANSAS CITY STOMPERS PÅ DANSK
MUSIC MECCA CD1086-2

1985: en liveoptagelse fra Bella Centret - med The Pacemakers.
Titel: SAS Goes Jazz
SAS LP 1985-1

1989: sammen med Steen Holkenovs orkester lavede han både
LP og CD´en "Otto Brandburg."
MERMAID MUSIC LP 860190
MERMAID MUSIC CD 860190

STI: