internet
Fra : SØREN JACOBSEN

Dato : 24-11-01 10:11

hej jeg har hørt at man kan komme på internet via digital parbol.
1. hvem udbyder det
2.hvad koster det.
hilsen søren
_________________________________________ Søren Jacobsen ICQ#:138083240
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142138083240
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/138083240

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-11-01 13:53

"SØREN JACOBSEN" <spj@mbox301.get2net.dk> wrote in message

> hej jeg har hørt at man kan komme på internet via digital parbol.
> 1. hvem udbyder det
> 2.hvad koster det.
> hilsen søren

Prøv Sonofon bredbånd... Om du kan kalde det en parabol forbindelsen, ved
jeg ikke... Men det er Land-parabol link´s.

http://www.sonofon.dk/service_og_produkter/internet/sonofon_bredbaand/sonofo
n_bredbaand.shtml

Internet Via parabol, er ikke rigtig en god mulighed mere. Der var godtnok
et selskab der tilbød downloadsteam via parabol med ca. 2-10 Mbit
Hastighed... Men de satte hastigheden ned til 256 Kbit og blev i praktisk
lavere end en ISDN linie. Og samtidigt skulle du have noget til at sende
upload´en med fx et modem.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 24-11-01 14:21

On Sat, 24 Nov 2001 13:52:34 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>lavere end en ISDN linie. Og samtidigt skulle du have noget til at sende

Desuden havde du en ekstrem høj PING da det tager lang tid at få
signalet ud i rummet, og ned igen,,,

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-11-01 14:32

"Ivar Madsen" <news-12-10-01@news.milli.dk> wrote in message

> Desuden havde du en ekstrem høj PING da det tager lang tid at få
> signalet ud i rummet, og ned igen,,,

Nårr ja,,, men det kørte jo over en Proxy.... Og du surfede selvfølgelig via
din ISDN..... Ping ja, hele 2 sekunder ca.

Og hvis der er nogen der er interreseret... ligger jeg inde med satelit PCI
kortet... brugt en måned