Sunsite.dk adgang til at poste?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-11-01 20:00

Hej i gruppen, efter en formatering har jeg mistet mit password til
Sunsite.dk, og jeg har også glemt hvad det er for en mailadresse som man
skal maile til for at få et nyt. kan nogen hjælpe mig?

Takker på forhånd.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-01 20:59

Sun, 18 Nov 2001 20:00:26 +0100, skrev "Michael Nielsen"
<leahcim@mail.net4you.dk>:

>Hej i gruppen, efter en formatering har jeg mistet mit password til
>Sunsite.dk, og jeg har også glemt hvad det er for en mailadresse som man
>skal maile til for at få et nyt. kan nogen hjælpe mig?

Fra <http://sunsite.dk/info/usenet.xml>:
Just send an email to news-signup@sunsite.dk and we will email
you an username and a password.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-11-01 22:38

> Just send an email to news-signup@sunsite.dk and we will email
> you an username and a password.

Takker mange gange.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Dino

Dato : 18-11-01 22:36

Den 18-11 2001, skrev Michael Nielsen i dk.edb.internet.udbydere:

> Hej i gruppen, efter en formatering har jeg mistet mit password til
> Sunsite.dk

Hvad skal du bruge det til, du kan både hente og poste indlæg uden!

--
Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-11-01 22:37

> Hvad skal du bruge det til, du kan både hente og poste indlæg uden!

Nope det kan man ikke.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Dino

Dato : 18-11-01 23:29

> Nope det kan man ikke.

Jow, man kan. Du kan selv se i headers til denne meddelelse.

Disse er fra min tidligere posting:

Og jeg sidder på en CC-opkobling, ikke på Sunsite.

Fra : Thomas

Dato : 18-11-01 23:32

Dino wrote:

> Jow, man kan. Du kan selv se i headers til denne meddelelse.

Ja, når man har reverse-DNS .dk kan man poste i dk.*

Det har Michael ikke, rent faktisk har han slet ikke nogen rev-DNS.

--
Don't waste space

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-11-01 23:39

> Ja, når man har reverse-DNS .dk kan man poste i dk.*
>
> Det har Michael ikke, rent faktisk har han slet ikke nogen rev-DNS.

Hvad betyder det? Jeg er koblet op med Net4you.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Karsten Thygesen

Dato : 19-11-01 08:36

"Michael Nielsen" <leahcim@mail.net4you.dk> writes:

> Nope det kan man ikke.

Hvis din maskine kan findes i reverse DNS og ender i .dk, så kan du -
ellers ikke.

MvH
Karsten
Newsadmin, sunsite.dk