TDCs newsserver
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 18-11-01 11:01

Hej,

Er problemerne løst? Jeg kan stadig kun se nye artikler ved at nulstille,
hvis der så kommer nye derefter skal jeg nulstille igen. Og i gruppen
rec.travel.air kan jeg slet ikke se nogen indlæg fra de seneste dage, selvom
jeg nustiller.

Jeg bruger OE6.

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-11-01 11:33

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> wrote in message

> [...]
> nulstille, hvis der så kommer nye derefter skal jeg nulstille igen. Og
> i gruppen rec.travel.air kan jeg slet ikke se nogen indlæg fra de

Medarbejderne er sikkert prioriteret til andre opgaver ?
Ferie ?
Weekend ?

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as

Fra : Kenneth L. Pedersen

Dato : 18-11-01 15:10

Jeg kan stadigvæk ikke sende indlæg til news groups - kun dk.test virker!
Har i andre samme problem???

Mvh. Kenneth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-11-01 16:16

"Kenneth L. Pedersen" <kenneth.lillelund@nospammail.dk> skrev i en
meddelelse news:3bf7c038$0$87717$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg kan stadigvæk ikke sende indlæg til news groups - kun dk.test virker!
> Har i andre samme problem???
>
> Mvh. Kenneth

Ja der kommer ikke nye indlæg frem, har nu slettet og hentet et par gange øv
øv øv
Bruger sgu bare sunsite, der er ingen probs

/Joan