TDC-NG (indlæg fra 16-11 ?)
Fra : ab

Dato : 16-11-01 12:48

Har ingen indlæg fra d.d. ?

Nogen der ved hvad TDC har gang i ?

ab

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 16-11-01 13:28

> Har ingen indlæg fra d.d. ?
>
> Nogen der ved hvad TDC har gang i ?

Hvis at du havde læst på
http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/ ville du se at
nyhedsserveren bragede i går aftes.

/Steen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-11-01 22:25

Steen Holm Pedersen skrev:

>Hvis at du havde læst på
>http://kundeservice.opasia.dk/driftsinfo/statusmeddelelser/ ville du se at
>nyhedsserveren bragede i går aftes.

Jeg har været et smut forbi - og det ser ud til at problemet er løst
kl. 15.26 i eftermiddag...

Jeg har ikke modtaget nogle indlæg endnu?

Jeg bruger lige nu Sunsite, så jeg kan af gode grunde ikke poste i
TDCs interne grupper.

Nogle der ved hvad der foregår? Kommer de manglende indlæg ind senere,
og er jeg den eneste der ikke modtager nye indlæg?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-11-01 00:55

Fri, 16 Nov 2001 22:24:46 +0100, skrev Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk>:

>Nogle der ved hvad der foregår? Kommer de manglende indlæg ind senere,
>og er jeg den eneste der ikke modtager nye indlæg?

Nej.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-11-01 01:00

Knud Gert Ellentoft skrev:

>Nej.

Jeg har lige pillet lidt og bedt Agent om at hente alle indlæg der er
under 2 dage gamle i denne gruppe - så dukkede der pludselig noget op!

Det kunne tyde på at det er nummereringen af beskederne der er gået i
koks...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-11-01 01:08

Sat, 17 Nov 2001 01:00:06 +0100, skrev Lasse Hedegaard
<laxxe@nospam.dk>:

>Jeg har lige pillet lidt og bedt Agent om at hente alle indlæg der er
>under 2 dage gamle i denne gruppe - så dukkede der pludselig noget op!

Jeg sad lige og tænkte på at prøve det samme og nu er den i gang
med at hente.

Pudsigt nok har der været en binær snask gruppe, som hele tiden
er blevet opdateret.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-11-01 12:21

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Det kunne tyde på at det er nummereringen af beskederne der er gået i
> koks...

ja, det tænkte jeg nemlig også. Da jeg slettede filerne fra OE, kom der oså en
mase. Men de indlæg jeg har sendt siden. Er ikke dukket op. Der er helt dødt.

Mvh. Bjarke

--
Posted from 0x3ef34d6a.albnxx2.adsl.tele.dk [62.243.77.106]

Fra : Torben E

Dato : 17-11-01 00:12

"ab" <abc_ab@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har ingen indlæg fra d.d. ?