WOL/Tiscali - problemer?
Fra : Sailor99

Dato : 15-11-01 20:05

Hej!

Er der andre, der jævnligt oplever massive problemer, når der skal kobles op
til WOL/Tiscali??
Cybercity fungerer tilsyneladende altid?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 15-11-01 20:12

In article <grUI7.2934$Bs1.556295@news000.worldonline.dk>, Sailor99 wrote:

> Er der andre, der jævnligt oplever massive problemer, når der skal kobles op
> til WOL/Tiscali??

Nej, når jeg ringer op fra mobilen virker det fint.

--
Andreas Plesner Jacobsen | A penny saved is a penny to squander.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-11-01 20:55

"Sailor99" <sailor99@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er der andre, der jævnligt oplever massive problemer, når
> der skal kobles op til WOL/Tiscali??

Næh, både min adsl og min dialin fungerer perfekt hos Tiscali!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk