Kan man det ????? på en flatrate
Fra : Dan

Dato : 14-11-01 17:42

Misbrug af nettet på Gug Visse Dall
skrevet den 12-10-2001
Opdateret den 13-11-2001
Skrevet af Günther Valsby-Rohde
Top 30 er nu lagt på nettet. Bestyrelsen glæder sig over, at forbruget er
faldet væsentligt, med et bedre internet for alle. Der er stadig en del
gengangere. Vi lader "synderne" stå i nogle dage.

Nyheder på GVDnet.dk

Top 30 forbruger uge 45
skrevet den 13-11-2001
Skrevet af Günther Valsby-Rohde
Forbrug målt over 4 dage fra 8.11.01 til 11.11.01
Routernr. forbrug GB
UBR2.57-5,5
UBR5.180-4,5
UBR1.160-4
UBR5.216-3,5
UBR3.215-2,5
UBR4.125-2,5
UBR6.30-2,5
UBR7.80-2,5
UBR2.45-2,5
UBR6.21-2,5
UBR2.240-2,5
UBR5.234-2,5
UBR6.158-2,5
UBR5.28-2,5
UBR3.217-2,5
UBR2.22-2
UBR7.100-2
UBR6.158-2
UBR2.77-2
UBR2.39-2
UBR0.59-2
UBR3.59-2
UBR1.64-1,5
UBR1.190-1,5
UBR3.246-1,5
UBR2.222-1,5
UBR2.34-1,5
UBR6.134-1,5
UBR1.216-1,5

begin 666 space.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $4````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-11-01 17:43

In article <9su6t6$qsi$1@sunsite.dk>, Dan wrote:
> [...]
> faldet væsentligt, med et bedre internet for alle. Der er stadig en del
> gengangere. Vi lader "synderne" stå i nogle dage.

Hvad står der i betingelserne? Hvad står der i vedtægterne for jeres
forening?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Time goes, you say?

Fra : --* edmundo *--

Dato : 14-11-01 18:34

"Dan" <lighthead@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> faldet væsentligt, med et bedre internet for alle. Der er stadig en del
> gengangere. Vi lader "synderne" stå i nogle dage.

Det kommer vel an på, som Andreas skriver, hvorvidt der står noget om max.
forbrug i jeres vedtægter. Det ville jo så iøvrigt være i konfilkt med
flatrate-definitionen.
Det undrer mig lidt at bestyrelsen benytter sig af den metode med at lade
folk være i "gabestok".

Edm...

Fra : Mogens

Dato : 14-11-01 18:59

On Wed, 14 Nov 2001 18:33:53 +0100, "--* edmundo *--" <edmundo@sol.dk>
wrote:

>Det kommer vel an på, som Andreas skriver, hvorvidt der står noget om max.
>forbrug i jeres vedtægter. Det ville jo så iøvrigt være i konfilkt med
>flatrate-definitionen.

Oprindelig var GVDnet en flatrate forbindelse med "ubegrænset surf"
som de så smukt skriver på kontrakten.
I de trykte vedtægter som jeg fik udleveret, står der ingen grænse,
men de beskriver misbrug som "konstant download".

Senere har de så skrevet en lille notits på deres website hvor de
sætter en grænse på 6 GB per måned. Desværre har man umiddelbart
ingen mulighed for at se hvor meget man har brugt, men GVD foreslår
at man anskaffer sig DUmeter. Det koster så lige US$20 per PC i
husstanden som er på nettet og forøvrigt virker det ikke særlig godt,
da al trafik imellem husstandens PC'ere også bliver talt med.
Det mindste GVD kunne gøre var da at gøre det muligt at se sit forbrug
på deres website ligesom Stofa gør. At man selv skal punge ud for
et program til at holde regnskab med forbruget synes jeg er groft.

>Det undrer mig lidt at bestyrelsen benytter sig af den metode med at lade
>folk være i "gabestok".

Al ja, var det så bare det eneste de gjorde. Men nej, dem der bruger
for meget bliver ringet op af formanden og for at vide at sætter man
ikke forbruget ned, så bliver der lukket for forbindelsen.
Jeg er selv blevet ringet op 3 gange og jeg er endda ikke med på
top 30 listen.

Mvh Mogens

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-11-01 19:00

In article <agb5vtcr78j5ab1g9m7otir398m7hit8am@4ax.com>, Mogens wrote:

> Oprindelig var GVDnet en flatrate forbindelse med "ubegrænset surf"
> som de så smukt skriver på kontrakten.

Er GVD ikke en forening?

--
Andreas Plesner Jacobsen | You can't cross a large chasm in two small jumps.

Fra : Mogens

Dato : 14-11-01 20:16

On Wed, 14 Nov 2001 18:00:21 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Er GVD ikke en forening?

Antenneforening/Internetudbyder

Mvh Mogens

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-11-01 20:13

In article <pmg5vtc8g0t7n7l9bbsmns9f6to4p34krd@4ax.com>, Mogens wrote:

> Antenneforening/Internetudbyder

Jeg prøver på en anden måde: Er du ikke medlem af en forening?

--
Andreas Plesner Jacobsen | <Deek> change all cvar->value = X to use Cvar_Set()

Fra : Mogens

Dato : 14-11-01 20:33

On Wed, 14 Nov 2001 19:13:04 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Jeg prøver på en anden måde: Er du ikke medlem af en forening?

Har jeg påstået andet ? Hvorfor ialverden vil du ud på det sidespor ?

Det var ikke mig der startede tråden. Jeg forsøgte bare
at komme med lidt mere information om sagen.

Mvh Mogens

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-11-01 20:34

On Wed, 14 Nov 2001 20:33:01 +0100, Mogens wrote:

> Har jeg påstået andet ? Hvorfor ialverden vil du ud på det sidespor ?

Pointen er at i en forening, der har du indflydelse, så stil op til
bestyrelsen, eller kom i det mindste til general forsamlingen, og stil
forslag til ændringer.

Dette giver dig LANGT mere end at hyle her i gruppen.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Mogens

Dato : 14-11-01 20:43

On 14 Nov 2001 19:33:59 GMT, Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote:

>Dette giver dig LANGT mere end at hyle her i gruppen.

Og jeg gentager at jeg ikke startede tråden. Jeg forsøgte
kun at komme med lidt mere info om det spørgsmål som
Dan stillede. Hvorfor pokker skal jeg nu hænges ud for
at "hyle her i gruppen"?. Jeg troede faktisk at denne gruppe
var til for at man kunne udveklse informationer og diskutere
på en pæn og fornuftig måde.

Jeg tog åbenbart fejl.

Fra : Agricola

Dato : 14-11-01 22:52

"Mogens" <moveng@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> at "hyle her i gruppen"?. Jeg troede faktisk at denne gruppe
> var til for at man kunne udveklse informationer og diskutere

Du må ikke kritisere en ISP i denne gruppe.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-11-01 23:01

On Wed, 14 Nov 2001 22:51:48 +0100, Agricola wrote:

> "Mogens" <moveng@mailme.dk> wrote in message

> Du må ikke kritisere en ISP i denne gruppe.

Den kabeltv udbyder er ikke en ISP i traditionel forstand, her havde han
netop en reel mulighed for at ændre tingene, istedet for blot at hyle
op.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Jan Petersen

Dato : 15-11-01 14:56

Den 14 Nov 2001 22:01:11 GMT, Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> skrev:

>Den kabeltv udbyder er ikke en ISP i traditionel forstand, her havde han
>netop en reel mulighed for at ændre tingene, istedet for blot at hyle
>op.

Du kan kalde dem utraditionelle alt det du vil. Der er skrevet en
kontrakt mellem brugeren og GVDNet. Den gælder som en hvilken somhelst
anden forretningsaftale og skal overholdes af begge parter. GVDNet har
endnu ikke udsendt noget på skrift om deres trafikbegrænsning og først
30 dage efter at det er sket kan begrænsningen træde i kraft. Skulle den
nogensinde komme til at gælde vil samme GVDNet få en sag om villedende
markedsføring på halsen. De lover nemlig stadig "fri trafik".)

JP

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-11-01 15:05

Jan Petersen <janpeter@post4.tele.dk> wrote Thu, 15 Nov 2001
14:55:40 +0100 :

>GVDNet har
>endnu ikke udsendt noget på skrift om deres trafikbegrænsning og først
>30 dage efter at det er sket kan begrænsningen træde i kraft.

Så klag for helvede da til _jeres_ antenneforening og undlad at
bringe foreningens gøren og laden op her i hvor vi snakker omkring
internet udbydere.

(For at ingen skal være i tvivl, jeg ser ikke antenneforeninger som
udbydere, og derfor er de offtopic artikler her i gruppen).

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Hokus

Dato : 15-11-01 16:01

Så tag dog at læse den aftale du har mand.
Her er et klip.

Pris- og tilslutningsvilkår for GVDNET.

1.b Alle medlemmer har mulighed for gennem deres medlemskab at
arbejde for ændringer i såvel retningslinjer som pris- og tilslutningsvilkår
for GVDNET- tjenester.
GVD er berettiget til løbende at rette henvendelse til sine abonnenter via
Internettet i forbindelse med markedsundersøgelser samt i forbindelse med
fremsendelse af reklamemateriale vedrørende fremtidige produkter. GVD's
abonnenter er oplyst herom samt indforstået hermed.

MVH. Hokus.

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 15-11-01 16:15

"Hokus" <hokus@gvdnet.dk> wrote in message
> Så tag dog at læse den aftale du har mand.

Har du selv læst det du quoter?
Kan du ikke lige prøve at fortælle hvilke(n) linie(r) hvor det LIGE står at
de må andet end sende e-mails med markedsundersøgelser, samt at medlemmer
kan påvirke foreningen (surprise)?

1> 1.b Alle medlemmer har mulighed for gennem deres medlemskab at
2> arbejde for ændringer i såvel retningslinjer som pris- og
tilslutningsvilkår
3> for GVDNET- tjenester.
4> GVD er berettiget til løbende at rette henvendelse til sine abonnenter
via
5> Internettet i forbindelse med markedsundersøgelser samt i forbindelse med
6> fremsendelse af reklamemateriale vedrørende fremtidige produkter. GVD's
7> abonnenter er oplyst herom samt indforstået hermed.

/Peter

Fra : Hokus

Dato : 15-11-01 17:23

Linie 6
Og hvis du ikke har modtaget dem er det fordi du har fravalgt reklamer ?

Og at man henvender sig personligt til dem som ikke har fattet reglerne
synes jeg er helt fint.
Og så kan man forøvrigt pindhugges omkring detaljer til evig tid
nogen skal jo have alt ind med skeer.

GVD er en medlemsejet forening og Bestyrelsen er sat til at administrere den
så godt som de nu kan og det er medlemmernes ansvar hvem der sidder i
Bestyrelsen så hvis ikke de gør det godt nok så vælg en anden Bestyrelse og
se om de kan gøre det bedre.
Eller beklag jer til ejerne af kabler og internet (medlemmerne)

MVH. Hokus

Fra : Mogens

Dato : 14-11-01 23:15

<vadsholt(remove)@stofanet.dk> wrote:

>Du må ikke kritisere en ISP i denne gruppe.

Nej uha da. Det kan jeg se. Det er åbenbart
helligbrøde at kritisere leverandøren af en Internet
forbindelse. De rangerer jo kun et enkelt trin
under den almægtige himself.

Hov, nu kom jeg til at "hyle op" igen. Så varer
det nol ikke længe før JS er der med pisken.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 14-11-01 23:15

"Agricola" <vadsholt(remove)@stofanet.dk> wrote Wed, 14 Nov 2001
22:51:48 +0100 :

>Du må ikke kritisere en ISP i denne gruppe.

GVD er en antenneforening ikke en udbyder.

Fra : Hokus

Dato : 15-11-01 00:05

"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> wrote in message
> "Agricola" <vadsholt(remove)@stofanet.dk> wrote Wed, 14 Nov 2001
> 22:51:48 +0100 :
>

> GVD er en antenneforening ikke en udbyder.

Ja netop og det Mogens skriver med den lille notits er ikke helt korrekt,
alle på Gvdnet kender 6GB grænsen og ved også hvorfor den er sat, nemlig for
at vise hensyn så alle kan få gavn af den høje hastighed.
Der er også blevet oplyst at når man bliver i stand til at administrere det
så vil der komme tilbud til dem som har større behov.

MVH. Hokus.

Fra : Mogens

Dato : 15-11-01 00:25

On Thu, 15 Nov 2001 00:05:15 +0100, "Hokus" <hokus@gvdnet.dk> wrote:

>Ja netop og det Mogens skriver med den lille notits er ikke helt korrekt,
>alle på Gvdnet kender 6GB grænsen

Kunne jeg bede dig uddybe det en smule ? Jeg var mellem de første
der skiftede til GVDnet og dengang var der ingen 6 GB grænse.
Brugerne fik da ikke noget at vide da den blev indført. Man fik ikke
noget brev om det eller så meget som en email fra dem.

> og ved også hvorfor den er sat, nemlig for at vise hensyn så alle kan
>få gavn af den høje hastighed.

Det kan vi slet ikke blive uenige om.

>Der er også blevet oplyst at når man bliver i stand til at administrere det
>så vil der komme tilbud til dem som har større behov.

Igen må jeg bede dig uddybe det en smule. Hvor er det blevet oplyst ?
Jeg spurgte netop efter sådan en ordning sidste gang jeg talte med
formanden for ca 2 uger siden og jeg kunne ikke få noget at vide.

For selvfølgelig er det da kun retfærdigt at dem der downloader
meget skal betale mere.

Mvh Mogens

Fra : Hokus

Dato : 15-11-01 01:01

> [...]
> Brugerne fik da ikke noget at vide da den blev indført. Man fik ikke
> noget brev om det eller så meget som en email fra dem.
På hjemmesiden under spørgsmål og svar, og du vil sikkert også kunne finde
det under nyheder.

> [...]
> formanden for ca 2 uger siden og jeg kunne ikke få noget at vide.
>
> For selvfølgelig er det da kun retfærdigt at dem der downloader
Jeg har set det på vores tekst tv.side 160 og 161

Fra : Mogens

Dato : 15-11-01 07:28

On Thu, 15 Nov 2001 01:01:06 +0100, "Hokus" <hokus@gvdnet.dk> wrote:

>På hjemmesiden under spørgsmål og svar, og du vil sikkert også kunne finde
>det under nyheder.

I Q&A sektionen er det først dukket op for nylig, mere en 6 måneder
efter det blev indført. Indtil da stod det kun som en kryptisk og
meget dårligt formuleret kommentar under nyheder. En kommentar
som oven i købet fik ændret ordlyden flere gange.

>Jeg har set det på vores tekst tv.side 160 og 161

Hverken en lille notits på en website eller tekt TV kan da betegnes
som tilstrækkelige til den type oplysninger. Der skal da mindst sendes
en mail ud til brugerne. Det havde sikkert også været både nemmere
og billigere for GVD.
Hvor mange mennesker tror du sidder og tjekker diverse websites
og lokale tekst TV sider efter den slags nyheder ? Det er vist ikke
ret mange.

Mvh Mogens

Fra : Hokus

Dato : 15-11-01 10:13

> [...]
> Hvor mange mennesker tror du sidder og tjekker diverse websites
> og lokale tekst TV sider efter den slags nyheder ? Det er vist ikke

Jeg gør da.
Og med det røre den vakte, bla.her i gruppen, da den blev lagt på for 6 md.
siden, tror jeg også mange andre gør.

MVH. Hokus

Fra : Jan Petersen

Dato : 15-11-01 14:56

Den Thu, 15 Nov 2001 01:01:06 +0100, "Hokus" <hokus@gvdnet.dk> skrev:

>På hjemmesiden under spørgsmål og svar, og du vil sikkert også kunne finde
>det under nyheder.

Du _er_ forhåbentlig klar over hvad der står i din kontrakt med
GVDNet,ikke?
Det står helt tydeligt at evt. ændringer _skal_ meddeles skriftligt 30
dage for de træder i kraft og et tilfældigt sted på en hjemmeside er
ikke at betragte som skriftligt. Det mest pinlige ved hele "6GB-sagen"
er GVDNets manglende viden om deres egne kontraktforhold.

JP

Fra : Hokus

Dato : 15-11-01 17:35

Og så gider jeg ikke mere.
MVH. Hokus

VILKÅR FOR TILSLUTNING TIL GVDNET - PRIVAT
1. Generelt

1.a Nærværende aftalevilkår gælder for medlemmer af GVD
Antenneforening, som tilmelder sig GVDNET. Nærværende vilkår suppleres af to
sæt aftalevilkår, som løbende kan ændres:

· GVDNET´s retningslinjer for anvendelse af GVDNET. Disse
retningslinjer udvikles efter behov, og der skal forventes årlige
justeringer/forbedringer.

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-11-01 18:49

"Hokus" <hokus@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og så gider jeg ikke mere.
> MVH. Hokus

Inden du slet ikke gider mere, vil du så ikke lige læse dette link, og
gøre brug af den fornuftige vejledning der findes deri:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 14-11-01 20:30

In article <1jh5vt8oshs1oiv5l5t7ctsc4g0eh80db8@4ax.com>, Mogens wrote:

> Har jeg påstået andet ? Hvorfor ialverden vil du ud på det sidespor ?

Fordi man i foreninger har mulighed for at påvirke tingene, en ting man
ihvertfald ikke gør ved at poste indlæg i deiu.

> Det var ikke mig der startede tråden. Jeg forsøgte bare
> at komme med lidt mere information om sagen.

Mjaeh, det var vist ikke ren objektiv information?

--
Andreas Plesner Jacobsen | You are standing on my toes.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-11-01 21:16

"Dan" <lighthead@hotmail.dk> wrote in message

Hmm,, det var da nogle latterlige downstreams... de 1,5 GB på 4 dage.. Kan
de da ivertfald ikke brokke sig over...

Mit gennemsnit over en periode på 44 dage, inklusiv idag.. er 0,6139 GB/dag
på en 1/0,25 Mbit

hvor meget er hastigheden på dette net?

Fra : Mogens

Dato : 14-11-01 21:29

On Wed, 14 Nov 2001 21:15:46 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Hmm,, det var da nogle latterlige downstreams... de 1,5 GB på 4 dage.. Kan
>de da ivertfald ikke brokke sig over...

Tjae, det gør de altså. Jeg er ikke engang på top 30 listen og
alligevel så . . . . . . . .

>Mit gennemsnit over en periode på 44 dage, inklusiv idag.. er 0,6139 GB/dag
>på en 1/0,25 Mbit

Uha, det er jo ca 18 GB på en måned. Godt du ikke er på GVDnet.

>hvor meget er hastigheden på dette net?

Officielt 1Mbit, men jeg har ofte været oppe på mere end 4 gange så
meget ifølge DUmeter og en enkelt gang endnu mere. Det er sgu for
nemt at overskride de 6 GB på en måned på den måde.

Mvh Mogens

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 18-11-01 16:36

>Officielt 1Mbit, men jeg har ofte været oppe på mere end 4 gange så
>meget ifølge DUmeter og en enkelt gang endnu mere. Det er sgu for
>nemt at overskride de 6 GB på en måned på den måde.

Nah... den var tidligere officielt opgivet til 512/512 - ihvertfald
sidst jeg tjekkede gvdnet.dk, men de har tilsyneladende fjernet
forklaringen under "Spørgsmål og Svar". Der er dog ikke sat nogen
hastighedsbegrænsning på routerne - jeg har f.eks. oplevet at
downloade med over 600 kb/s.

PS: Jeg er (som ovenstående nok afslører) også koblet op via GVDnet,
og forstår ikke bestyrelsens "gabestok-fremgangsmåde"... Denne
fremgangsmåde gør kun, at de mister kunder. Det er jo nok af andre
alternative på markedet.

PPS: Jeg var ikke med på top-30 listen...
--
Rasmus Waehrens

Fra : Mogens

Dato : 18-11-01 17:02

On Sun, 18 Nov 2001 15:36:08 GMT, rw@_NOSPAM_hestefest.dk (Rasmus
Waehrens) wrote:

>Nah... den var tidligere officielt opgivet til 512/512 - ihvertfald
>sidst jeg tjekkede gvdnet.dk,

Det er længe siden. De 512 var kun mens man kørte både
GVDnet of Stofanet på det samme kabel. Da Stofanet
forsvandt helt, skruede man hastiheden op til 1Mbit.

Mvh Mogens

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 18-11-01 18:09

>Det er længe siden. De 512 var kun mens man kørte både
>GVDnet of Stofanet på det samme kabel. Da Stofanet
>forsvandt helt, skruede man hastiheden op til 1Mbit.

Ja, det har du ret i [1].

[1] Google har en version af siden liggende i cache:
http://www.google.com/search?q=cache:Mjj8TrlySIk:www.gvdnet.dk/internet/faq.html+gvdnet+sp%F8rgsm%E5l+og+svar&hl=da
--
Rasmus Waehrens

Fra : Peter Tirsek

Dato : 18-11-01 19:19

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 15-11-01 14:18

On Wed, 14 Nov 2001 17:42:15 +0100, "Dan" <lighthead@hotmail.dk>
wrote:

> [...]
>faldet væsentligt, med et bedre internet for alle. Der er stadig en del
>gengangere. Vi lader "synderne" stå i nogle dage.

Denne "bestyrelse" eller mangel på samme, takler sagen helt forkert,
men det gør de desværre tit, og det er nok mangel på viden, for den er
som regel ret lille på dette område, kan man ikke finde ud af at virke
for beboerne/medlemmernes intresser, burde man opgive det, men det gør
de små konger jo ikke.

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Simon Skals

Dato : 15-11-01 14:22

It seems Jan Henning Larsen wrote:

[noget]

Gider du for 117. gang ikke godt lade være med at fjerne Re: fra
subject-linjen, når du svarer på et indlæg?

I <news:on42vt4qmgs5qsdddgsino37ocpdgs73ar@4ax.com> og flere
indlæg i samme tråd kunne du jo godt finde ud af det.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 16-11-01 11:06

wrote:

> [...]

> skrevet den 13-11-2001
> Skrevet af Günther Valsby-Rohde
> Forbrug målt over 4 dage fra 8.11.01 til 11.11.01

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Simon Skals

Dato : 16-11-01 13:03

It seems Jan Henning Larsen wrote:
[...]

Er du fatsvag? Lad dog for #$%&!£ være med at slette Re: i dine
subjects!

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Agricola

Dato : 16-11-01 18:21

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
> It seems Jan Henning Larsen wrote:
> [...]
>
> Er du fatsvag? Lad dog for #$%&!£ være med at slette Re: i dine
> subjects!

Det var så en måde at svare på. Du kan læse en anden måde at svare på lige
nedenfor. Du kunne lære noget.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-01 19:13

Fri, 16 Nov 2001 18:20:36 +0100, skrev "Agricola"
<vadsholt(remove)@stofanet.dk>:

>Det var så en måde at svare på. Du kan læse en anden måde at svare på lige
>nedenfor. Du kunne lære noget.

Tjah, men når der var en længere tråd om Jans måde at svare på
for en måneds tid siden og han tilsyneladende ikke fatter, at det
generer mange, når han bevidst fjerner Re: i sine svar, så...

Fut: news:dk.admin.netikette
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Simon Skals

Dato : 17-11-01 11:28

It seems Agricola wrote:
>Det var så en måde at svare på. Du kan læse en anden måde at svare på lige
>nedenfor. Du kunne lære noget.

Nej.

Jan kunne derimod lære noget.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 16-11-01 14:08

It seems Jan Henning Larsen wrote:
> On Wed, 14 Nov 2001 17:42:15 +0100, "Dan" <lighthead@hotmail.dk>
> wrote:

Du svarer tydeligvis på en posting, men mangler dit RE: i subject... Jeg
tror din newsreader er i udu. Opgrader til slrn eller andet RFC compliant
software.

--
Soeren Schroeder
SysAdm