Udstilling
Fra : Helle Andersen

Dato : 27-11-01 00:14

Husk, at der er killinge- og kastratshow i Remisen
på Østerbro på søndag.

Det plejer at være en rigtig hyggelig juleudstilling,
hvor udstillerne har god tid til en sludder med
publikum.

Der er åbent for publikum mellem 10:00 og 19:00,
men mange har efterhånden gjort det til tradition
at kigge forbi, så der kommer som regel rigtig
mange mennesker, så det er derfor en god idé at
komme om formiddagen, hvor det ikke er så
slemt.

Adressen er Blegdamsvej 132, 2100 København Ø.

Jeg skal udstille Kesto (Dushara This' My Kesto) -
hvem kommer ellers herfra ?

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 27-11-01 18:23

Jeg kommer og udstiller en vens kat Korat, og hjælper en bengal-udstiller

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Lene

Dato : 28-11-01 14:35

> .
>
> Jeg skal udstille Kesto (Dushara This' My Kesto) -
> hvem kommer ellers herfra ?

Hej Helle...

Jeg kommer også på søndag. Jeg skal have Felix med ( Europa´s Nummer
Dreng ), og jeg skal også udstille vores nye killing Europa´s Jord Hule,
som ikke er flyttet ind endnu ( og han har heller ikke fået noget
"rigtigt "navn endnu * grin * )...Jord Hule skal også udstilles som
kuld, så det bliver spændende...Jeg glæder mig rigtig meget, for jeg har
hørt så meget om, hvor hyggelig udstillingen i Remisen plejer at være...

Mange hilsner fra Lene

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-11-01 17:11

Hej alle

Jeg kommer også - skal udstille Lina - og det er jo dejligt tæt på!!

Vi ses,
Camilla

Fra : Kate

Dato : 28-11-01 22:02

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Hej alle
>
> Jeg kommer også - skal udstille Lina - og det er jo dejligt tæt
> på!!
>
> Vi ses,
> Camilla

Jeps, jeg kommer også forbi. Se en senere post om hvorfor

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Kate

Dato : 29-11-01 22:34

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in

> "Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> wrote in

> Jeps, jeg kommer også forbi. Se en senere post om hvorfor

Nej, jeg kommer ikke alligevel på Søndag. Jeg har fået lokket mine
forældre, for jeg skulle faktisk kun ind for at aflevere Joana's
transportkasse og jeg skal ind og se Harry Potter om aftenen og jeg
synes ikke jeg havde lyst til at være væk hjemmefra længere end højst
nødvendigt lige nu