Kattesand
Fra : Christian

Dato : 26-11-01 16:52

Hejsa...
Jeg vil høre om der er nogen der har et godt (og måske billigere) alternativ
til det kattesand vi bruger nu, som er EverClean, den udgave der er lyserød
på pakken???

N.B. Det er til to indekatte og Everclean gør at der praktisk talt ikke er
nogen lugt, men måske der var et billigere alternativ??

Christian

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-11-01 17:15

Hej Christian

Ja der er jo Super Carino, SuperKat og Biokat's. Tjek evt. priserne på
www.petgo.dk
Personligt synz jeg bedst om Super Carino, det klumper godt og forhindre
grim lugt
Og så er det meget drøjt i brug.

Hilsen
Joan

Fra : Maj-Britt

Dato : 26-11-01 17:30

Hej Christian,

Nu kender jeg godt nok ikke priserne på Everclean, da jeg ikke selv bruger
det men jeg bruger BioKat Fresh. En "pose" med 20 kg koster 110,- kr,
hvilket hos mig rækker til ca. en måned ( en kattebakke til 3 katte ). I
stil med Everclean er det klumpende sand med en dejlig frisk duft, så der
altid lugter behageligt hvor bakken står Jeg brugte tidligere Miljøstrø
( en pose med 8
liter koster omkring 20-30 kr., hvilket også rækker til en lille måneds tid
hos mig ), som også er effektiv hvad angår "fæle lugte", men jeg må sige at
kattene er mere begejstrede for Biokat, fordi der er mere at grave i

Mvh Maj-Britt