kan ikke se side
Fra : Hammer

Dato : 26-11-01 15:16

er der en der kan hjælpe mig med hvorfor man ikke kan se den side på linket
på en mac kan det være fordi jeg ikke bruger explore eller hvad kan der være
galt

--
MVH HAMMER
Blomst 128787144

Fra : tom dissing

Dato : 26-11-01 15:52

Virker fint i IE.. Men det ser ud til at du skal have noget JAVA værk på din
computer
Tom

PS
Hedder MRJ og kan findes på apples hjemmeside !?

On 26/11/01 15:16, in article
3c024edc$0$74736$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Hammer"

Fra : Sascha

Dato : 27-11-01 15:14

Det er en af de værst programmerede hjemmesider jeg nogen sinde har set (Jeg
tror jeg vil give dette link til en anden gruppe, der er en lille
konkurrence om den værste hjemmeside)

(Se kildekoden !!)

mvh
Sascha

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 27-11-01 21:44

Hammer skrev:
> [...]
> på en mac kan det være fordi jeg ikke bruger explore eller hvad kan der være

Hvilken browser bruger du? Og hvilken version?

Kan det være fordi at Java tager så lang tid om at starte op på din
maskine? Måske skal du bare lade den køre. I min Explorer virker det
fint, bortset fra at der er et logo der ligger hen over nogen tekst. Men
det er så noget helt andet.

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : Hammer

Dato : 27-11-01 21:59

jeg er ikke inde i at lave hjemmesider hvad du jo også rigelig antyder men
bestemmer jeg kildekoden når den er lavet i front page 2002 og hvordan kan
jeg lave den om det må du jo vide eller kom med et link til din så jeg kan
se hvordan en hjemmeside skal se ud

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 28-11-01 23:51

Hammer <hammer@post.tele.dk> skrev:
> er der en der kan hjælpe mig med hvorfor man ikke kan se den side på linket
> på en mac kan det være fordi jeg ikke bruger explore eller hvad kan der være
> galt

Måske kan jeg hjælpe. Men lad os tage den over i
dk.edb.internet.webdesign.html Jeg har nogle ting at fortælle derovre.

--
Gunnar Vestergaard

Demokrati: To ulve og et lam der stemmer om
hvad de skal have til middag.