ATI grafikkort med passiv køling?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 26-11-01 13:12

Findes det?

Eller er der nogen af ATI's der *kan* køre med passiv køling, selvom de
som default har en blæser påmonteret?

--
Joergen Ramskov - Folding for the Cause!
http://teameggroll.com

Fra : Jan René

Dato : 26-11-01 17:56

Ja, mit Radeon ddr - vivo kører uden nogen problemer af nogen art uden blæser. Dog har jeg senere
monteret en større køleprofil til afløsning af den originale der blev temmelig varm. Min kabinet
temp. er i øvrigt 25 C.
MVH
Jan

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 27-11-01 09:55

Jan René wrote:

> [...]
> køleprofil til afløsning af den originale der blev temmelig
> varm. Min kabinet temp. er i øvrigt 25 C. MVH
<snip>

Hvilken køleprofil har du monteret ?

Det er høfligst at svare under det, der svares på.

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Jan René

Dato : 27-11-01 16:43

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev

> Hvilken køleprofil har du monteret ?

Denne:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=189&page=1

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 28-11-01 08:49

Jan René wrote:

> "Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev

> Denne:
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=189&page=1

Jeg havde tænkt på denne:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=142&page=1

Men de skriver at den ikke alene vil kunne køle GF2 DDR og
Radeon DDR, så jeg er lidt i tvivl - men har heldigvis heller
ikke nogen penge på denne side af jul, så jeg behøver ikke
bestemme mig lige nu ...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 27-11-01 16:09

Jan René wrote:

> [...]
> monteret en større køleprofil til afløsning af den originale der blev temmelig varm. Min kabinet

"Radeon DDR - vivo"?

Kan du sige mere specifikt hvilken model det er?