Off-topic til Martin Edlich.
Fra : Johnny louis

Dato : 25-11-01 13:03

Hej Martin.
Torsdag i sidste uge sendte jeg en mail til dig på adressen
"newsspam3@mail.edlich.dk" .
Jeg kan forstå at der er mail og news problemer hos TCD så jeg sender en
kopi i dag,kan du ikke bekræfte mailen hvis/når du ser den.

Johnny Louis

Fra : D. Højsholt

Dato : 25-11-01 13:16

Der har også været mail problemer hos CyberCity!
Jeg har ikke kunne sende en mails i 3 dage. CyberCity's support sagde, at
de ikke kendte til problemet. Men 5 min. efter, at jeg havde snakket med
dem, kunne jeg sende mails igen.
CyberCity vil åbenbart ikke erkende, at de har haft et problem!

/Højsholt

On 25/11/01 13:03, in article
1f3fiie.1c0lqtc1m1tlhgN%bendataFJERN@DETTEpostman.dk, "Johnny louis"