whiskas kat 2...
Fra : Christian

Dato : 25-11-01 11:06

Ok, så ligger der et billede af min egen model whiskas kat på dk.binaer
under samme subj. som her...

Rossi er navnet på den, opkaldt efter vm-champ i roadracing Valentino
Rossi....

Christian

Fra : S.J & L.T.

Dato : 25-11-01 13:30

Dejlig mis i flot 'tøj'.

Tak for kigget!

KH
Linda

Fra : Christian

Dato : 25-11-01 13:40

> Dejlig mis i flot 'tøj'.

....Ja, i øvrigt er den voldsomt interesseret i at se motorcykelløb med
mig...Billederne af dette er nu også på DK.Binaer.

Christian

Fra : S.J & L.T.

Dato : 25-11-01 15:08

Hejsa Christian -og Rossi.

Det bliver jo bedre og bedre. Ikke nok med at Rossi er en smuk kat, med
flotte farver; man kan tydeligvis også fordrive en søndag formiddag foran
TV'et med den

KH

Linda, Roquefort og Buko