pocket pc 2002, bluetooth, t68 og tdc
Fra : Volker Dawideit

Dato : 25-11-01 10:44

Er der nogen der har fået en bluetooth forbindelse til at virke mod T68 ?
Jeg kan også godt få det til at virke, men kun med Ir-da, hvor jeg har (læst
og) prøvet mig frem til tlf. numret *99***1# . Men det virker altså ikke
med bluetooth. Jeg kan se at den prøver at oprette en forbindelse til
telefonen, men så ikke mere. Er der et nummer der virker? Og havd med en
ekstra init-string til modemet (altså et AT-kommando)? Jeg har Jornada 568
med PPC2002, AnyCom BlueTooth CF-card og kobler op mod TDC.
Med venlig hilsen,
Volker

Fra : Volker Dawideit

Dato : 25-11-01 12:44

"Volker Dawideit" <vd@c.dk> wrote in message
> [...]
> ekstra init-string til modemet (altså et AT-kommando)? Jeg har Jornada 568
> med PPC2002, AnyCom BlueTooth CF-card og kobler op mod TDC.

Nå, nu virker det (omend jeg ikke er helt sikker på om ikke det kan gå
hurtigere, AT-kommando måske?): min T68 har CID-nr. 1, så "tlf-nr." skal
være *98*1# , max overførelseshastighed 57600.
Mvh. Volker

Fra : Christian Fairgrieve

Dato : 25-11-01 13:52

Hvor har du købt dit AnyCom BlueTooth CF-card ?

Mvh Christian

Fra : Volker Dawideit

Dato : 25-11-01 14:04

"Christian Fairgrieve" <spam@c0la.com> wrote in message
> Hvor har du købt dit AnyCom BlueTooth CF-card ?

Her Christian: http://www.mp3hardware.synonym.dk/

Mvh. Volker

Fra : Volker Dawideit

Dato : 25-11-01 14:14

"Christian Fairgrieve" <spam@c0la.com> wrote in message
> Hvor har du købt dit AnyCom BlueTooth CF-card ?

Hmm, det ser ud til at mp3hardware ikke har dem mere, prøv
http://www.imw.dk/ eller http://www.expansys.com/d_man.asp?cat=BLUETOOTH i
England.

mvh. Volker