Planet of the Apes 2001
Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-11-01 16:44

Det var med en vis form for forudindtaget skuffelse at jeg satte denne DVD i
maskinen og så filmen, men bagefter var jeg da heldigvis langt fra skuffet.
Jeg kan ikke rigtig huske den oprindelige film, kun at den var god, men
fordi jeg ikke kunne huske den sad jeg ikke og sammenlignede hvilket jeg
osse har læst mange steder at man ikke skal da filmene har meget lidt til
fælles.... så jeg synes det var en flot rigtig god film... min søn har nået
en alder (næsten 8) hvor han gider at se disse action film sammen med mig så
vi havde en forrygende aften... nu glæder jeg mig til at se den gamle
udgave igen. men jeg tror næppe den kan rokke ved det faktum at Apes 2001 er
en god film...... efter min mening

sniper_Nolight