stødt oregano
Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 24-11-01 00:15

Halløj.

Tidligere har man kunnet købe stødt oregano i forretningerne. Er der mon
nogen der ved om man stadig kan det? Og i så fald; hvor?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : KG

Dato : 24-11-01 08:23

Hej Trond ....

Jeg er ikke helt sikker men mine erfaringer viser at
Superbrugsen DK kunne være et godt bud, de har
altid været god kørende i krydderier.

Ikke at jeg dermed er sikker men det kunne være
et godt bud også det Lokale Apotek - der er også
Apoteker som gør meget ud af samme ...

Held og Lykke - god weekend

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Søren Straszek

Dato : 25-11-01 16:02

KG <kg@lite.dk> wrote:

> [...]
> altid været god kørende i krydderier.
>
> Ikke at jeg dermed er sikker men det kunne være
> et godt bud også det Lokale Apotek - der er også

De har det i Metro

Søren Straszek

Fra : Anders And

Dato : 25-11-01 17:03

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tidligere har man kunnet købe stødt oregano i forretningerne. Er der mon
> nogen der ved om man stadig kan det? Og i så fald; hvor?

Har du prøvet i Matas?
Der har vi altid købt det.

Kim