Gæstebog i PHP uden database.
Fra : Daniel Pedersen

Dato : 23-11-01 16:18

Hej. Jeg har fået af vide at det skulle være muligt at lave en
gæstebog i PHP, som ikke benyttede sig af en database, men bare
skrev indlæggende til en tekst-fil. Jeg er ny til PHP, så er der
nogen der kan give en idiot-sikker brugervejledning i dette?
Tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-11-01 21:13

"Daniel Pedersen" <Daniel@gangbangers.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrev indlæggende til en tekst-fil. Jeg er ny til PHP, så er der
> nogen der kan give en idiot-sikker brugervejledning i dette?

Prøv denne:
http://www.atilla.org/bigsam

Se evt. min for hvordan det /kan/ se ud:
http://www.fischer-streton.dk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 24-11-01 12:29

Ja, tusind tak for det. Den er fin.
Men sig mig, ved du også hvor i koden, man kan ændre bredden på
felterne med indlæggene i? Du kan se hvordan det er på
www.gangbangers.dk (band-hjemmeside, bare rolig) under gæstebog. Den
er alt for bred.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 24-11-01 18:37

> [...]
> Men sig mig, ved du også hvor i koden, man kan ændre bredden på
> felterne med indlæggene i? Du kan se hvordan det er på

Nej det ved jeg ikke.
Men prøv dig frem ved at ændre i de steder i koden hvor der er en "width"