EMS
Fra : Gunnar

Dato : 23-11-01 13:36

Hvilken udbyder understøtter EMS ?
Eller er det ikke udbygget i noget netværk endnu ?

Mvh

Gunnar
hitcher@mailme.dk

Fra : maxses

Dato : 23-11-01 14:06

ems kræver ikke noget at udbyderen...det er mms der gør det!

Bare du har en fon der understøtter EMS kan du bruge det!

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders HJ

Dato : 23-11-01 15:50

Yep, og det skal siges at det er lidt halvdyrt at bruge EMS medmindre man er
koblet op med GPRS. Hvis man tilføjer et billede og måske en lyd til sin
besked kan den snildt snige sig op på over 5 SMS'er. Men med GPRS er det jo
fuldstændig ligegyldigt.

Anders

Fra : "René Nielsen"

Dato : 24-11-01 23:12

I artikel <9tlnmm$1phk$1@news.cybercity.dk>, skrev "Anders HJ"
<me@nospamiceduck.com>:
> til sin besked kan den snildt snige sig op på over 5 SMS'er. Men med
> GPRS er det jo fuldstændig ligegyldigt.
Hmm - kommer an på hvem, man har som udbyder (TDC og SONOFON = 25 Kr. pr.
megabyte... det kan blive stort i længden) Men 5 sms'er, det er da ikke
det store..

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 24-11-01 23:52

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote in message

> Hmm - kommer an på hvem, man har som udbyder (TDC og SONOFON = 25 Kr. pr.
> megabyte... det kan blive stort i længden)

Det er vist 0,25 kr pr megabyte.

Best regards
Henrik Aarfeldt

Fra : "René Nielsen"

Dato : 25-11-01 02:58

I artikel <OvVL7.16$06.6769758@spiderman.mobilixnet.dk>, skrev "Henrik
Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk>:
> Det er vist 0,25 kr pr megabyte.
Det er jeg voldsom sikker på at det _ikke_ er...

[ http://www.vic.dk/vic/menu/gprs_menu.html# ]

René

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 25-11-01 11:04

> Det er jeg voldsom sikker på at det _ikke_ er...
>
> [ http://www.vic.dk/vic/menu/gprs_menu.html# ]

Hmm...der står godt nok 25,00 dkr pr mega.

Man kan komprimere data på GPRS, så man næsten opnår ISDN2-hastighed.
Derfor vil det være urimeligt at skulle betale 25,00 dkr pr mega, som kan
hentes på 1 min.

Jeg vil lige undersøge hvad Orange prissætter det til.

Mvh Henrik.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-11-01 12:13

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote:

>"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> wrote in message

>Hmm...der står godt nok 25,00 dkr pr mega.

Sonofon tager samme pris.

> [...]
>hentes på 1 min.
>
>Jeg vil lige undersøge hvad Orange prissætter det til.

6 kr/Mb.

Peter

Fra : Anders HJ

Dato : 25-11-01 22:38

Orange's kundeservice rådede mig til at holde mig væk fra deres GPRS, så jeg
råder jer til det samme :)

Anders

Fra : "René Nielsen"

Dato : 26-11-01 00:47

I artikel <9troc5$1i2n$1@news.cybercity.dk>, skrev "Anders HJ"
<me@nospamiceduck.com>:
> Orange's kundeservice rådede mig til at holde mig væk fra deres GPRS, så
> jeg råder jer til det samme :)
Kunne være fordi det er i test..

René

Fra : Anders HJ

Dato : 26-11-01 18:54

De tilbyder det skam til firmakunder, så det er åbenbart gennemtestet nok
til at de tager penge for det.

Noget sært, i øvrigt. Min telefon viser nu at der ER GPRS hos operatøren,
men at den er nægtet adgang. Før stod der bare at GPRS ikke var til
rådighed.

Anders