Outlook2K + Exchange5.5 ?
Fra : Jens Nielsen

Dato : 23-11-01 09:11

Hej NG

Hvordan opsætter man nemmest følgende:

Jeg har 4, x1, x2, x3 og x4, Outlook2K brugere som skal kunne sende og
modtage mails fra 1 anden brugers mailboks, y1.
Samtidig hermed skal de 4 brugere selvfølgelig også kunne oprette nye mapper
+ holde styr på kalender og opgaver.

Jeg har forsøgt, med det ser ikke helt ud til at fungere.

F.eks. kan x'erne god besvare på vegne af y1, men svar mailene lægger sig i
sendtpost hos dem selv og ikke i y1's sendtpost mappe, hvilket ikke er
hensigtsmæssig, da y1 aldrig ved hvad der er svaret på/ hvad svaret er .

Håber nogle har en ide til løsning af ovenstående problemstilling !

Mvh
Jens Nielsen

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 25-11-01 00:50

Jens - læs om stedfortræder i hjælp.
Hvis alle i funktioner - indstillinger - stedfortræder giver tilladelser til
alle, kan alle tilføje hinanden fra exchange serveren og derved sende mails
på hinandens vegne og det står på besvarede mails.
Håber at det kan sætte dig igang.
Torben

Fra : Jens Nielsen

Dato : 25-11-01 18:33

Hej Torben

Tak for dit svar, jeg vil kaste mig over beskrivelsen i hjælp. Dog kunne jeg
godt tænke mig at vide om du tænker Exchange hjælp eller Outlook hjælp ?

mvh/Jens Nielsen