CORBA tutorials på dansk?
Fra : Niels

Dato : 22-11-01 20:46

Hej.

Er der nogen der ved, om der findes begynder-materiale (tutorials etc.) om
CORBA på dansk?

--
Mvh.
Niels

Fra : Bear

Dato : 23-11-01 19:54

Tvivler.

Her er en lille walk-through
http://www.javacats.com/US/articles/Ben/CorbaOnJava2.html

Der findes masser af gode manualer til CORBA på nettet. Ellers check
www.bol.com

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Niels

Dato : 23-11-01 20:40

> [...]
> http://www.javacats.com/US/articles/Ben/CorbaOnJava2.html
>
> Der findes masser af gode manualer til CORBA på nettet. Ellers check

Takker.

Hvis der er nogen, der kender noget til nogle fornuftige noter for begyndere
om emnet på dansk, - så er jeg meget interesseret.