funky funky
Fra : etta place

Dato : 22-11-01 07:55

hvad hedder den; trompet-trutten, en rapper der messer "funky funky". ikke
ny.
hørte den ca kl 7.25 på p3

mvh
etta

Fra : Jesper Larsen

Dato : 22-11-01 08:58

Mon ikke det er Us 3´s blue notes (herbie Hancook)

--
Jesper Larsen
Grafiker

Fra : Los

Dato : 22-11-01 10:20

"etta place" spurgte..
> hvad hedder den; trompet-trutten,
> en rapper der messer "funky funky". ikke
> ny.> hørte den ca kl 7.25 på p3

Arh, men det må jo være den fantastiske klassiker "Cantaloop" med gruppen
US3.

Morten

Fra : Wax

Dato : 22-11-01 23:29

> Arh, men det må jo være den fantastiske klassiker "Cantaloop" med gruppen
> US3.

Ja, US3 har haft deres heyday.

Red med på bølgen omkring acidjazzen i starthalvfemserne.

Fik adgang til Blue Notes arkiv og samplede
løs derfra.

Det er i mine ører ikke en fantastisk klassiker, men et
tamt remake af Herbie Hancocks original.

Jeg er glad for at folket falder for Us3 , i den forstand
at det er crossover mellem mainstream og jazz, men
håber at det bliver en seriøs platform for folket til
at dyrke andre, mere gennemførte , crossover
projekter.

mvh

Walker
KICK JAZZ