ADVARSEL ELLER OPLYSNING:
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 21-11-01 22:15

Hej Gruppe.

Med Chance for at blive beskyldt for injurie.. Ønsker jeg ikke at hænge
bestemte Personer / Dyrlæger ud.

Men blot fortælle om en hændelse med / på SYDVESTSJÆLLANDS - DYREHOSPITAL
VED VEMMELEV. ( Undskyld Caps lock sad fast ) mandag d. 19-11-01. Så kan i
selv tage stilling til om i vil lade jeres dyr behandle et sådan sted.

Jeg har en 4 måneder gammel Amstaff Hvalp... som er alle tiders hund. Fra
hvalpene var 8 uger. er vi en 4 hvalpe-køber her fra sjælland, der en gang
om ugen mødes med hundene for de kan tumle lidt rundt... vi andre kan så
snakke lidt om vores kræ´..en rigtigt god ide´ syntes vi´.. men således er
også lidt forskelligt hvor & hos hvem vi mødes.....

vel ankommet denne gang ved Slagelse.. og efter lidt spor arbejde er det
tid til lidt leg mellem hundene, jeg har sådan et stykke torv med en
tennisbold i enden, som man slynger rundt og kaster.. min hund kommer
løbende og hvad der så ikke er meningen, springer hun højt op for at fange
den inden jeg får sluppet, med det resultat at hun vender rundt og lander
helt skævt
med stor kraft ned på højre bagben, det giver et smelt ligesom man slipper
en post-elastik, hunden falder sammen i et hyl... og skriger helt vildt....
Jeg var 100 % sikker på at der røg et ledbånd.. eller noget var brækket.

Fuck.... hvad gør man når der er 100 km. til ens egen dyrlæge, og står med
en hund, der bare bliver ved med at skrige.... De Mennesker vi er nede hos
har selvfølgelig deres dyrlæge.. som er Ok.. Men de har ikke, efter at
være flyttet der til, haft brug for dyrlæge uden for åbningstiden...
klokken er 17.30......... En telefonsvarer henviser til
SYDVESTSJÆLLANDS- DYREHOSPITAL som har vagten,( Sorry den Caps knap sat sig
igen) ringer og siger vi kommer akut med hvalpen... ca. 15 km´s kørsel
foregår med en skrigende hund på skødet.. kommer ind, sætter hunden op på et
bord i lokalet, og forklarer hvordan det er sket,
mens han forsøger at lokalisere hvor hun har ondt...trøster jeg min hund med
tommelfingeren på kinden, da han så rører stedet hvor det gør ondt... bider
hun sig fast i min finger.. så der er 2 røde prikker i min finger....fra et
par hjørnetænder.. AV for en i H....

så gør det sku´ ondt på hunden.. vi må vist gi´ hende noget at sove på.. så
vi kan tage nogen billeder.. Hvor meget vejer hunden `spørger han `
12 kg. `svarer jeg. han giver hende en sprøjte.... mens jeg trøster min
hund.. han går så lige ind ved siden af.... kommer tilbage i lokalet...og
siger` du må ikke røre hunden´ a´ hvad´ for en fisk... jeg troede han tog
pis på mig´´ men nej´´ Hvis du absolut skal røre ved hunden.. er det der og
der.. du må ikke røre på brystkassen.... og hvorfor så det ? jeg troede på
det tidspunkt stadig at manden tog pis på mig... Han begyndte med en
forklaring om " Praktikanter på Slagelse-sygehus altid skulle føle på
brystkassen, når folk blev lagt i narkose...hvilket skulle gøre at det ikke
ville virke ordentligt.... Jeg tænke virkelig på, om han havde drukket..
det er løgn det her..

der var nu gået 10-15 min. på intet tidspunkt har han følt på hunden.. med
hensyn til hjertelyde, eller hvor langt hun var væk.. jeg kunne mærke hun
blev kold på poter-- tungen som hang ud af munden var iskold, hendes tandkød
var helt hvidt...hun var meget langt væk.. og jeg blev efterhånden bange for
hunden.. vi er så to til at holde hunden da billederne skal tages... hun
forsøger at trække poterne til sig ( Amstaff giver ikke op )... men ikke
mere end vi sagtens kan holde hende..

han får taget et par billeder af bagpartiet... men så har klummerrøven på en
eller anden måde fået lagt dem sammen, så de ikke kunne bruges..... om
igen.. Jeg må hellere give hende lidt mere at sove på.... er du sikker på at
hun kun vejer 12 kg... Ja` siger jeg.. og hun skal nok ikke have mere....
vi kan godt holde hende´´´´ inden vi ses os om.. .. kommer han ind og
giver et skud mere.. `sådan nu skulle det få hende til at slappe af...

Nu er jeg sku´ ved at gå op i limningen.... og er parat til at tage hunden
under armen og køre 110 km.. hjem til egen dyrlæge.. men samtidigt har han
jo´.. lige jaget endnu en sprøjte i røven på hunden... og et eller andet
sted ville jeg ikke køre derfra uden at hunden havde fået noget at vågne på
.... jeg var bange og rasende.. en meget mærkelig følelse...( i kender den
nok )

Han får taget et par billeder.. sætter dem op på lysbordet.... jeg kan intet
se på de billeder udover en stor blodansamling omkring knæet.. Billederne
er meget utydelige...og ikke særlig gode efter min mening.. Der er ingen
brud og ledbåndene ser fine ud...siger han, det er bare en meget kraftig
forstuvning..,,,

Så giver han 2 sprøjter mere..... og vi spørger selvfølgelig, hvad det er..
hvor den ene jo´ er for hunden kan vågne..

Hvad er den anden til... Svar. vil du gerne vide det.. øøø ja.. Svar: Det
er Dot -et eller andet 101.. og det siger dig jo´ ikke noget....svarer han
med et smil på læben. Nej, men kan du så ikke forklare det på et sprog som
vi kan forstå: Jeg er dybt rystet..Nu ... det skal tage hævelsen / smerte
og virker ca. 5 dage.. Hvad så hvis hunden har ondt i morgen, kan jeg give
den noget ?? .. den skal bare have ro..masser af ro. og kun ud når den skal
tisse.. Så kommer den sig..

for denne total u-prof / diagnose / behandling måtte jeg slippe lige knap
1800 Kr...

Vi gik ud af døren.... og min første kommentar inden vi når ud til bilen...
Jeg køber ikke det her..jeg kører til egen dyrlæge i morgentidlig...

Hunden piver´ hele natten... og kan ikke finde ro... vi får ikke sovet
meget. Tirsdag morgen ringer jeg til min egen dyrlæge... fortæller om sagen
og vil godt have at han kigger på hunden...og kører derud´ med det samme

Kommer ind........han mærker lidt på hunden, og kan godt se hun ikke har det
godt,, da vi som udgangspunkt ved hvad der er gjort.. vælger han at tage
nogen nye billeder.. af begge bagben.. for at sammenline.. vi har ingen
problemer med at få hunden til at være rolig under optagelsen... og de
bliver taget i en lidt anden vinkel. udfra hvordan hun må været faldet..

Så er dommen..fra min dyrlægen. Ja´.. hun har brækket benet.
ET BRUD PÅ LÅRBENET LIGE OVER KNÆET... som er meget tydeligt at se på disse
billeder.

Den Klovn af en Såkaldt dyrlæge fra SYDVESTSJÆLLANDS - DYREHOSPITAL.
har kraftd....sendt mig hjem med en hund, der har brækket benet..... så tror
da H at dyret har ondt..

Jeg er Rasende og dybt forarget.. at det kan ske... og vil ikke komme ind
på, hvordan han over telefonen har
forsvaret sig.. Men vi blev ikke bedre venner.

Mit lille dyr har så fået benet i gips-- og allerede 1 time efter... kunne
hun finde ro, fordi hun fik støtte om benet...
Så de næste 3 uger bliver der ikke så meget ved..

Har i dag talt med kennel-klubben om mine muligheder for at gøre " bare
noget"

Og jeg lover at klagen til dyrlægeforeningen er ved at blive skrevet......
Det var køn historie ikke´´ Men tro på mig, det jeg skriver er desværre
sandt... og står 100 % indenfor det som at der står.

Mvh. Lars

Fra : John Erik Byrskov

Dato : 21-11-01 23:16

Hej Lars
Fårstår din vrede jeg syntes at det er en god ide at fortælle om "uheldige,
udygtige dyrlæger" her i gruppen desværre findes der en del af slagsen, men
der findes også mange gode og hvad med at komme frem med dem også.
Jeg kan anbefale at hvis ens hund har alvorlige problemer med mave
tarmsystemet er Gunvor Vibe Petersen GRÅSTEN DYREHOSPITAL sagen.
Hilsen John

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 22-11-01 13:56

John Erik Byrskov <jbyrskov@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> der findes også mange gode og hvad med at komme frem med dem også.

Nemlig!
Min hund fik som 4-årig en forholdsvis sjælden knoglesygdom, men min dyrlæge
læser temmelig mange hunde- og katte-dyrlægemagasiner og tager på kurser, så
han havde da lige læst om denne sygdom, og kunne hurtigt begynde at give
hende noget medicin. Desværre hjalp det ikke længe. Hun blev aflivet kun 5
måneder senere Men det var rart hurtigt at kunne sætte navn på
sygdommen. Næste hund - som nu er min mors - har selvfølgelig samme
dyrlæge - John Dee i Viborg.

Jeg ønsker Lars' hund god bedring!

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : klaus

Dato : 23-11-01 11:38

Det kan da godt være du har haft en god oplevelse med John Dee i Viborg, men
jeg har bare haft det modsatte. Så der kan jo godt være forskellige meninger
om de forskellige dyrlæger.
Hilsen Pia

Fra : Niels Stoltze

Dato : 07-12-01 16:10

> sygdommen. Næste hund - som nu er min mors - har selvfølgelig samme
> [...]
Er lige nysgerrig... John Dee, er det ikke også ham der er dyrlæge på
Flyvestation Karup?

/Stoltze

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 07-12-01 21:05

Niels Stoltze <stoltze@lucent.com> skrev i en meddelelse

> Er lige nysgerrig... John Dee, er det ikke også ham der er dyrlæge på
> Flyvestation Karup?

Jo, det er det. Hvorfor det?

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 07-12-01 21:05

Niels Stoltze <stoltze@lucent.com> skrev i en meddelelse

> Er lige nysgerrig... John Dee, er det ikke også ham der er dyrlæge på
> Flyvestation Karup?

Jo, det er det. Hvorfor det?

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Niels Stoltze

Dato : 10-12-01 10:10

"Ida Maria Kiefer" <atter@jyde.dk> wrote in message
> Niels Stoltze <stoltze@lucent.com> skrev i en meddelelse

> Jo, det er det. Hvorfor det?
> --
> Mvh
> Ida Maria Kiefer
> www.kiefer.dk

Har blot været hundefører i Flyvevåbnet, og mente at det var ham, men jeg
var ikke sikker... Ville blot høre, om jeg huskede rigtigt...

/Stoltze

Fra : john tilsted

Dato : 11-12-01 00:28

Kære Lars
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg kan VARMT anbefale Hr. Gormsen på
Herlufmagle dyrehospital, han er bare helt vidunderlig.
Hilsen John

Fra : Jo-Ann

Dato : 21-11-01 23:39

Hej Lars !

Stakkels din hund ! Håber den er i bedring !

MEEN - desværre laver ALLE dyrlæger fejl ! Jeg tror din dyrlæge var noget
bange for din hund, og ja, han lyder ikke så "vildt prof"...meen..jeg synes
faktisk stadig det er forkert at "hænge ham ud" her.

Ja, og når det nu skal være, så er "menneske lægerne" jo ikke meget bedre !

Jeg ved ikke om du får det bedre ved at klage - men hvis du gør, ja så gør
det ! Jeg har selv oplevet at min hund er blevet fejlbehandlet. Jeg skiftede
dyrlæge, og har så ellers bare fortalt folk om min oplevelse med den
pågældende dyrlæge - både den dårlige MEN også alle de gode !!

Jeg er selv blevet fejl behandlet - af det danske sygehus væsen ! Det tog
dem 4 år at se noget på et røntgen billed som var mindst lige så tydeligt
som din hunds brud ! Jeg har ikke klaget over det, da det i sidste ende
trods alt var den samme læge som i starten fejlbehandlede mig, som så fik
set ordentlig på billederne, og fjernet det der ikke skulle være der ! Synes
faktisk det var flot af ham at indrømme sin fejl.

Håber du er glad for din egen dyrlæge, men er helt sikker på at hvis du
nævner hans navn (hvilket jeg dog ikke vil opfordre til) så har nogle også
dårlige erfaringer med ham ! Vær sikker på det !

Husk på - det er menneskeligt at fejle ! Uanset hvad uddannelse med så har !
Håber dog dyrlægen har givet dig en undskyldning, og hvis jeg var dig, så
ville jeg ikke betale regningen (eller evt. kræve mine penge tilbage)

God bedring til vovsen !

Mvh

Jo-Ann

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-11-01 14:21

"Jo-Ann" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> skrev i en meddelelse

´Hej Jo-Ann
> [...]
> bange for din hund, og ja, han lyder ikke så "vildt
prof"...meen..jeg synes
> faktisk stadig det er forkert at "hænge ham ud" her.
<> for det første synes jeg bestemt ikke at Lars hænger sin dyrlæge ud
... og helt ærligt en dyrlæge der er bange for hunde skulle måske finde
sig en anden gren at arbejde på .. At alle dyrlæger laver fejl er ikke
nogen undskyldning for at netop den dyrlæge laver fejl .. det at andre
stjæler i butikker legaliserer ikke at jeg gør det ..

> Ja, og når det nu skal være, så er "menneske lægerne" jo ikke meget
bedre !

<> nej men det er da heller ingen undskyldning får at dyrlægen Lars
snakker om faktisk ikke foretog sig en skid .. og i al fald stillede
drøn forkert diagnose ..

> Jeg ved ikke om du får det bedre ved at klage - men hvis du gør, ja
så gør
> det !
<> det ville da være meget forkert ikke at klage mener jeg .. ved at
klage konfronteres manden med den fejl han har lavet .. og kan så evt
se om han kan forsvare sig .. at gøre som du gjorde er vel næsten en
form for at legalisere det at tage fejl ..??

> [...]
nogle også
> dårlige erfaringer med ham ! Vær sikker på det !

<> ja klart nogen synes bedst om datteren andre om moderen .. men jeg
synes alligevel det skal frem i lyset når dyrlæger/læger fejler !

MVH Ami

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 22-11-01 10:48

Jeg kender desværre historien fra min egen hund "Engelsk Staff" og jeg tror
jeg ved hvordan du føler ,man har jo lyst til at gå amok på sådan en
dyrelæge ,der ikke er sin lægetitel værdig! Min hund begynte at humpe på
venstre forben da han var 6 mdr gammel ,hver gang han havde leget med andre
hunde .Og jeg skyndte mig selvfølgelig til min daværende "dyrelæge" JYTTE
TØNNESEN, GLOSTRUP og de fotograferede 4 gange og jeg kom igen og igen intet
ændrede sig !.En dag kom jeg derned og de kunne ikke se at hunden haltede
mere og sagde at det er fordi den bliver så glad for at se andre mennesker
at den glemmer det ,men de sagde at det nok bare var vokseværk ,Men det kan
man altså også se på røngten hvis det er tilfældet!næste gang jeg kom
spurgte de mig om jeg ikke kunne gå ud og motionere hunden og lade den lege
med andre hunde så den haltede ,for så ville de se på den efter det .Og det
gjorde jeg så ,jeg tænkte der må vel være en mening med det ? de er jo læger
?jeg kom derned med min haltende hund ,men tro det eller ej så var JYTTE
TØNNESEN der sku ikke som aftalt !.Men den anden dyrelæge var der og vi gik
ud på græsset udenfor og det eneste hun sagde var, at hun kunne godt se at
hunden haltede på venstre forben ??Det havde jeg sku ikke brug for at få at
vide .Det var jo ligesom derfor jeg var kommet derned !men hun sagde bare
jeg ved ikke hvad JYTTE TØNNESEN har tænkt sig du må komme tilbage i
morgen.Så ringede jeg derned og hidsede mig op , Og hun sendte mig videre
til til hendes ven på KARLSLUNDE DYREHOSPITAL som så fotograferede og
puttede hunden i fuld narkose ,Der var intet at se på billederne sagde han!
..Men hunden skulle have piller BINYREBARKHORMONER i 3 uger og det er altså
meget usundt for hunde !efter 3 uger var der ingen forbedring .

3 månneder er gået nu med bekymringer hos mig , og smerter hos min hund!og
5000 ned i lommen på de to "dyrelæger"

Jeg fulgte så en vens råd og tog ind på Landbohøjskolen efter 15 minutter
havde dyrelægen mistanke om hvad problemet var og efter 20 minutter tog han
en ledvæskeprøve og efter 25 minutter tog en lidt ældre og meget
profesionelle mand derude så et billede af venstre forben og vi kunne alle
sammen tydeligt se at der var en knogle der var brækket i poten
!sesamknoglen !jeg fandt en løsning og i dag halter han aldrig og er evigt
glad men jeg kunne godt have undværet de 3 mdr hos de to amatør
dyrelæger og så have brugt 30 min på landbohøjskolen, Det glemmer jeg dem
aldrig for og jeg fortæller alle dem jeg møder med hunde om de to
"dyrelæger" !

Fra : Kim Christensen

Dato : 22-11-01 17:27

Ja, det kan være svært med de dyrlæger.

Det værste er at klagemulighederne er lig nul, når de kløjser i det.
Eksempel. En ung hanhund er kommet lettere til skade og skal sys. Da nu hunden
alligevel er bedøvet, så sørger dyrlægen lige for at kastrere hunden, så den
ikke kan sprede sin
raceløse elendighed; det kan vi jo ligeså godt når vi nu er i gang. Ejeren har
ikke bedt om dette, og det viser sig at
hunden er en ret sjælden race som er importeret fra Italien for en mindre
bondegård. Trods
talrige klager, er det ikke lykkes at få erstatning for denne bevidste
fejlbehandling.

mvh

Kim Christensen

--
Posted from pcgate.eucsyd.dk [195.41.206.2]

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-11-01 18:52

Da der nu er delte meninger om hvorvidt man skal hænge dyrlæger ud, kunne
man i stedet lave en positivliste

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-11-01 19:28

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Da der nu er delte meninger om hvorvidt man skal hænge dyrlæger ud,
kunne
> man i stedet lave en positivliste

Ja som altid kommer du Nina med det forløsende ord .. og jeg kan varmt
tilslutte mig ideen men at jeg aldrig har oplevet at dyrlægehuset i
min by klokker i det, betyder jo ikke at andre ikke har oplevet .. så
egentlig synes jeg måske også godt man kan komme frem med de grelle
fejl man har været udsat for ... ellers kunne man måske tro at de
dyrlæger der ikke blev omtalt var nogle klovner mvh Ami

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 22-11-01 19:49

Ja og der ville sikkert også være stor uenighed om vilke der skulle på
positivlisten !Jeg snakker med mange der er rigtig utilfredse med Jytte
Tønnesen i Glostrup, rigtig mange ! men hvad nu hvis der findes en der er
tilfreds ? ville han/hun så kunne sætte hendes navn på sådan en liste ?
Jeg mener bare at folk skal fortælle deres historie og så kan andre jo dømme
historien som de vil !om den så er positiv eller negativ !

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-11-01 20:19

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:kIbL7.535$TN1.68572@news000.worldonline.dk...
> Jeg mener bare at folk skal fortælle deres historie og så kan andre
jo dømme
> historien som de vil !om den så er positiv eller negativ !

ja og jeg giver dig ret .. netop bl.a. på baggrund af eksemplet du
nævner .. historien kommer frem og folk må så selv forholde sig til
det og sortere snot for sig og kanel for sig .. det tror jeg bliver
det bedste .. og mest fair .. også overfor dyrlægerne .. mvh Ami

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-11-01 16:54

talte med Birgit Smed i dag fordi min basenji, Oliver, pludselig har fået en
bar plet mellem ørene - huden er ikke rød, så Birgit mente, at Oliver måske
har fået et slag - og jeg husker at han for et stykke tid siden knaldede
hovedet op i sofabordet - den bare plet er som sagt ikke rød og Oliver kløer
sig ikke - men bare at kunne ringe og spørger om råd og få et beroligende
svar er betryggende - naturligvis observeres Oliver weekenden over - men jeg
håber det ikke er noget alvorligt -

Er det andre, der har oplevet det, der er hændt Oliver?

Eller er det en ny tråd?

Hilsen Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 23-11-01 17:10

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> talte med Birgit Smed i dag fordi min basenji, Oliver, pludselig har fået
en

Finn Smed er dog ikke medlem af Den Danske Dyrelæge Forening da han er
ekskluderet.

Se evt. denne side:
http://www.setterhytten.subnet.dk/putte.htm

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-11-01 20:22

Mølle -
> en
>
> Finn Smed er dog ikke medlem af Den Danske Dyrelæge Forening da han er
> ekskluderet.

for at være en god dyrlæge - så een gang til: Dyrlæge Smed er en dygtig
dyrlæge og jeg er meget glad for at have ham ! Jeg garanterer for, at du
aldrig har besøgt hans klinik

> Se evt. denne side:
> http://www.setterhytten.subnet.dk/putte.htm

Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 23-11-01 20:25

> for at være en god dyrlæge - så een gang til: Dyrlæge Smed er en dygtig
> dyrlæge og jeg er meget glad for at have ham ! Jeg garanterer for, at du
> aldrig har besøgt hans klinik

Hov...jeg har ikke sagt et eneste negativ ord om Finn Smed har jeg ?

Men desværre ikke den eneste.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-11-01 20:29

> Hov...jeg har ikke sagt et eneste negativ ord om Finn Smed har jeg ?

være mere negativt ... Igen: du har >>garanteret aldrig besøgt hans klinik -

> Men desværre ikke den eneste.

PIa

Fra : Finn Jensen

Dato : 23-11-01 20:45

> være mere negativt ... Igen: du har >>garanteret aldrig besøgt hans
klinik -

Hvor er det negative ord henne i følgende indlæg :

Citat:
"Finn Smed er dog ikke medlem af Den Danske Dyrelæge Forening"
"da han er ekskluderet."

Og hvad ??.

Har man lyst til at benytte sådanne dyrlægere så er det jo op til folk selv.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-11-01 20:48

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse

> Hov...jeg har ikke sagt et eneste negativ ord om Finn Smed har jeg ?

Nej da! du har givet et link med en skrækhistorie af format .. og det
er da helt OK .. jeg havde læst den før ...

> Men desværre ikke den eneste.

Nej desværre .. jeg har også hørt andre hårrejsende ting om samme
person .. mvh Ami

Fra : Finn Jensen

Dato : 23-11-01 20:51

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej da! du har givet et link med en skrækhistorie af format .. og det
> er da helt OK .. jeg havde læst den før ...

Ja det har jeg men så er jeg også racist hvis jeg henviser til
www.dendanskeforening.dk ??

Trådens emne er: "Advarsel eller oplysning" og dette syntes jeg at jeg har
holdt mig indenfor med hensyn til Finn Smed om man så tolker det som en
advarsel eller oplysning omkring Finn Smed vil jeg lade op til Jer selv at
bedømme.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-11-01 21:40

> Ja det har jeg men så er jeg også racist hvis jeg henviser til
> www.dendanskeforening.dk ??

Ja da selvfølgelig og jeg er racist fordi jeg var inde at kigge
på siden .. )

> [...]
en
> advarsel eller oplysning omkring Finn Smed vil jeg lade op til Jer

Tja jeg tog den som en oplysendeadvarsel som bekræftede at ham skulle
jeg ikke nyde noget af ..
havengodaftenhilsfra Ami

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-11-01 21:42

> Nej da! du har givet et link med en skrækhistorie af format .. og det
> er da helt OK .. jeg havde læst den før ...

> Nej desværre .. jeg har også hørt andre hårrejsende ting om samme
> person ..

giver ikke så meget for: hvad du >>har hørt ...... det kan man ikke basere
en viden på -

Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-11-01 07:27

> selv !

Ikke des mindre er den sand.

>jeg fortsætter med at komme hos dyrlæge Smed og det er - for at genbruge
ord: op til mig !

Selvfølgelig er det da det.
Så er du nok også enig med Finn Smeds synspunkter omkring vacc. af hvalpe og
unghunde ??

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-11-01 14:55

Er det ikke også Smed, der siger, at man skal sulte sin hund én gang om
ugen?

Eva

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-11-01 15:33

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke også Smed, der siger, at man skal sulte sin hund én gang
om
> ugen?

Jo hvilket jo også er helt fejlagtigt idet vore hunde jo ikke lever et
vildt liv som ulve.
mvh Ami

Fra : Nina El Falaki

Dato : 24-11-01 17:28

¨Nej og det er jo et spørgsmål om ulve tager en fastedag om ugen. Faktisk
tror jeg slet ikke, de faster, men visse dage må de nøjes med insekter
og/eller bær, frugter o. lign

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-11-01 18:08

> [...]
Faktisk
> tror jeg slet ikke, de faster, men visse dage må de nøjes med

Vi er slet ikke uenige .. de "fastedage" de tager er nok ikke
planlagte snarere af nød .. mvh Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 22-11-01 20:29

Thu, 22 Nov 2001 19:27:30 +0100, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>fejl man har været udsat for ... ellers kunne man måske tro at de
>dyrlæger der ikke blev omtalt var nogle klovner mvh Ami

Niels Hofman på Ringe Dyrehospital er meget dygtig til små dyr.
Sikkert også til store, men jeg har kun små hunde.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 15/9 hvid/rød 1 pige