hjælp jeg kan ikke sende mails
Fra : PETER BOM

Dato : 21-11-01 19:34

Jeg har et stort problem.

Jeg kan ikke sende post og får det retuneret med flg. besked. Men jeg kan
uden problemer modtagepost.

******************************
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 21-11-01 21:29

PETER BOM wrote:

> Jeg har et stort problem.
>
> Jeg kan ikke sende post og får det retuneret med flg. besked. Men jeg kan
> uden problemer modtagepost.

Kan du ikke sende generelt, eller kun til en specifik
emailadresse? Prøv at emaile mig, min adresse virker.

--
Hygge..
Thomas

The Strandvasker FTP is back online, check
<http://carftp.dyndns.dk>

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 22-11-01 01:33

> Jeg bruger outlook 2000 samt at jeg har asdl, hvad er der galt
Hvilken "mode" kører din Outlook i (ses i Hjælp/Om Microsoft Outlook i 2.
linje)?

/SHM