Limp Bizkit
Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 21-11-01 14:18

Det var sjovt at se Limp Bizkits fortolkning af Geroge Michael´s Faith forleden
på TOTP. Af en eller anden grund fik jeg fornemmelsen af, at det netop er
Faith, de ikke har.
Også skægt at se publikum på BBC flippe ud. Det er ikke så ofte, at man får
mulighed for det.
"Cause I gotta have faaaaaaith"
Ikris

--
Posted from [213.129.5.147]

Fra : Mikster

Dato : 21-11-01 15:11

"Ingrid Kristensen" <ikris@excite.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> Faith, de ikke har.
> Også skægt at se publikum på BBC flippe ud. Det er ikke så ofte, at man

Det var da også på tide at Borland kvittede det talentløse band.
Sangskrivningen er jo på niveau med... mit?

VH MIKKEL

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-11-01 09:02

> Det var da også på tide at Borland kvittede det talentløse band.
> Sangskrivningen er jo på niveau med... mit?
>
> VH MIKKEL

øøhhh

Har jeg sovet i timen? Er Wes ikke med mere. naah du hiver mig i benet.

Michael

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-11-01 09:18

hvad hulen

Jeg har lige været inde på deres forum og folk er helt ude i skoven over at
Wes har taget sit gode sæt tøj og er skredet. Nedtur :(

Michael

Fra : Invader Zim

Dato : 23-11-01 13:53

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message

> øøhhh
>
> Har jeg sovet i timen? Er Wes ikke med mere. naah du hiver mig i benet.
>
> Michael

Jeg kan anbefale at man tager et lyt til Wes Borland's solo projekt.
I modsætning til Limp, er dette en ekstremt god og kreativ udgivelse, lidt
i stil med Fantomas.

-Invader Zim

np: Curve - Cotton Candy

Fra : Mikster

Dato : 24-11-01 13:47

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan anbefale at man tager et lyt til Wes Borland's solo projekt.
> I modsætning til Limp, er dette en ekstremt god og kreativ udgivelse, lidt
> [...]

Er det oven over navnet på projektet?

VH MIKKEL

Fra : Invader Zim

Dato : 24-11-01 16:15

"Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk> wrote in message
> "Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> skrev i en meddelelse

> Er det oven over navnet på projektet?
>
> VH MIKKEL

Nej, Curve er... hm... en ældre og tungere version af Garbage, for at
beskrive dem groft haha

Borland's band hedder BIGdumbFACE.

np = now playing. min sig. er et script der skriver hvilken sang der i
øjeblikket kører på winamp.

-Invader Zim

np: Ministry - Hizbollah

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-11-01 01:25

Således skrev "Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> i
dk.kultur.musik Sat, 24 Nov 2001 16:14:30 +0100:

>np = now playing. min sig. er et script der skriver hvilken sang der i
>øjeblikket kører på winamp.

Link?

Knud
--
When I was a kid, all we had to do was just sit around and hope
somebody would invent television so we could play Nintendo.

Fra : Invader Zim

Dato : 25-11-01 13:57

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> [...]
> When I was a kid, all we had to do was just sit around and hope
> somebody would invent television so we could play Nintendo.

Min ven lavede den til mig :P
man kan sikkert downloade lignene sigs på tucows.com

-Invader Zim

np: Nothing!! Absolutely NOTHING!!!!

Fra : Troels

Dato : 25-11-01 16:25

> Min ven lavede den til mig :P
> man kan sikkert downloade lignene sigs på tucows.com

Kunne du ikke poste dit script i dk.binaer ???

/Troels

Fra : Invader Zim

Dato : 26-11-01 15:25

"Troels" <tllund@hot_I-AM-EVIL!!!!_mail.com> wrote in message

> Kunne du ikke poste dit script i dk.binaer ???
>
> /Troels

Helst ikke... det skal bruges som del af et kommercielt program

Invader Zim

np: Ministry - Jesus Built My Hotrod

Fra : Troels

Dato : 26-11-01 20:04

> Helst ikke... det skal bruges som del af et kommercielt program

Oki :) så må vi kigge videre...

/Troels

Fra : zcully

Dato : 21-11-01 22:27

Forleden???
Så må det da være en genudsendelse, for den er da efterhånden en del år
gammel den udgave med Limp??

/Zcully

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 22-11-01 15:24

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> Forleden???
> Så må det da være en genudsendelse, for den er da efterhånden en del år
> gammel den udgave med Limp??

De startede op med Boiler og fortsatte så med Faith, så det kan jeg da ikke tro
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-11-01 17:01

Ingrid Kristensen wrote:

> "zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> De startede op med Boiler og fortsatte så med Faith, så det kan jeg da ikke tro

Den er ellers med på KoRn's Family Values live CD og bl.a. Limp Bizkit
også giver en lyd med. Og den er da fra '99.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-11-01 17:20

Robert Eriksen wrote:

> Den er ellers med på KoRn's Family Values live CD og bl.a. Limp Bizkit

og=hvor

Fra : Henrik

Dato : 22-11-01 18:25

Nej det gjorde de ikke.. for faith er rimlig gammel... tjek selv deres side
hvis du ikke tro det..

Fra : zcully

Dato : 22-11-01 22:25

Det var også derfor jeg undrede mig lidt

Fra : Troels

Dato : 22-11-01 23:01

> ikke tro

Det er vel ikke utænkeligt at de har taget faith på programmet igen?

/Troels

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 23-11-01 15:54

> Nej det gjorde de ikke.. for faith er rimlig gammel... tjek selv deres side
> hvis du ikke tro det..

Som jeg nævnte i første indlæg, så taler jeg om en performance i udsendelsen
Top of The Pops, hvor Limp Bizkit optræder live. De starter med Boiler (i
udsendelsen) og fortsætter så med nummeret Faith
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Michael Petersen

Dato : 23-11-01 08:55

> forleden
> får

Et kanon cover. Det var det første nummer jeg hørte med Limp Bizkit. Jeg kan
huske min afdelingsleder i den musikafdeling kom og sagde. "Michael, det her
er lige noget for dig." Og minsandten om ikke manden havde ret.

På family values tour ´98 er den også på og der synger publikum hele første
vers efter at Fred introducerer den med "This one goes out to all the ladies
across America"

Michael