Chrash med på GF2
Fra : Z@R

Dato : 21-11-01 12:39

jeg har et ASUS GF2 MX og kører pt XP men har haft samme prob med w2k
Problemet er at når jeg starter noget openGL op så går der ca. 5-15 sec og
så fryser billedet, + der nogle gange kommer en lille firkant oppe i venstre
hjørne. lyden går i loop og ja det er vildt trælst... det skal siges det
eneste der ikke er skiftet ud på maskinen siden w2k er mit gfx kort......
det sker for alle driverne.... oxo wqol cerficerede eller hvad de hedder...

--
//Z@R
UiN: 46245436

Fra : Henrik Jensen

Dato : 21-11-01 13:17

Jeg har faktisk oplevet noget ligende, men der går dog noget længere før mit
kort fryser. Men det er også sket at spillet er gået i gang igen efter at
spillet har stået i "loop" i 20-30 sekunder.
Noget tyder på at det ikke kortet der er noget galt, men Win Xp, der er
problemet.
En løsning på dette problem skal også være mere end volkommen fra min side

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 22-11-01 15:19

"Z@R" <h@cker.mailbox.as> wrote in message
> [...]
> eneste der ikke er skiftet ud på maskinen siden w2k er mit gfx kort......
> det sker for alle driverne.... oxo wqol cerficerede eller hvad de
min comp frøs også indtil igår, men det var gerne når jeg gik ud af et spil.
Jeg fandt ud af følgende, at xp ikke kunne lide driver 21.83 og gik tilbage
til 21.81 hvilket det køre fint med, opdaterede til 22.80 idag og her køre
det også uden problemer. div nvidia drivers og beta drivers kan findes her:
http://www.tweakup.dk/ kan lige nævnes at jeg ingen problemer havde i win2k
her køre mit cs fint efter jeg harvde installeret div. bugfixes så som den
der var i SP2 samt AMD win2k agp fix samt cs win2k fix. men prøv dig frem
med drivers til dit gf2 kort, jeg vil skyde på at det er din driver der er
skyld i problemet. har selv et asus V7700 GF2 gts delux og køre pt med asus
22.80f.

mvh

Dorthe