hjælp med navn...
Fra : Birgitte

Dato : 20-11-01 20:41

Hej alle
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nogle navne.
Jeg mangler F og E og G navne....
MEN... det skal være biler f.eks Ford Fairlane bliver til Fairlane altså et
F navn.
Håber der skulle være et par bil interesserede her på siden.
Mange missehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Grit Wessel

Dato : 20-11-01 21:19

> Håber der skulle være et par bil interesserede her på siden.

Hej Birgitte

Prøv at spørge i dk.fritid.bil - der er helt sikkert flere bilnørder end
herinde

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Blue & White

Dato : 20-11-01 21:55

(Hyundai) Elantra
(Citroen) Evasion

var desværre det eneste, jeg kunne komme på på stående fod.
Skal vende tilbage, hvis jeg kommer på flere ...
Hilsen, Niels Peter
www.bluewhite.dk

P.S. Det bliver nok ikke let, det er jo desværre blevet moderne at bruge tal
og bogstaver til modellerne i stedet for rigtige navne ....... Den nyeste
Mercedes hedder for eksempel noget så trist som SL

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-11-01 22:14

Og så er der jo også...
(Skoda) Felicia og Fabia (ok, afsløret - skodaejer... - og, bare lige
for ikke at virke alt for indspist, så kan jeg også lige komme i tanke om
(Mitsubishi) Galant og (Ford) Focus, og var det ikke også én, der hed
Fiesta...? Indrømmet, biler har ikke min store interesse - den skal bare
kunne køre når jeg skal på arbejde og på udstilling!
Prøv i øvrigt at kigge på nogle af de mange bilsider på nettet - fx
http://www.cars.com, eller søg på biler på www.jubii.dk - der skulle det
være muligt at finde rigtig meget inspiration!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-11-01 21:59

Hej Birgitte
Ferrari Fiat Felicia
Escort
Ghia

--
Marianne

Hellemose Somali
skatkat@telefona.dk

Some people have lives, -others have cats

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-11-01 23:55

jeg tog lige manden med på sagen og vi fik følgende ud af det*G*

E:
Eldorado coupe (cadillac)
Esacalade (cadillac)
Escort (ford)
Explorer (ford)
Econoline (ford)
Elantra (hyundai)
Evasion (citroen)
Expert (peugeot)
Estate (buick)
Envoy (gmc)
Eighty-eight (oldsmobile)
Espada (lamborghini)
Espierante (panoz)
Esteem (suzuki)
Espace (renault)

F:
Focus (ford)
Fiesta (ford)
Fleetwood brougham (cadillac)
Fabia (scoda)
felicia (scoda)
Farvorit (scoda)
Fiero (pontiac)
Firebird (pontiac)
Freelander (landrover)
Frontera (opel)
Forester (subaru)
Firenza (oldsmobile)
Fuego (renault)
Flight hawk (studebaker)

G:
Grand cherokee (Chrysler)
Grand voyager (Chrysler)
Giulia (alfa romero)
Giulietta (alfa romero)
Golden hawk (studebaker)
Grand turismo hawk (studebaker)
Galant (mitsubishi)
Galloper (mitsubishi)
Galaxy (ford)
Granada (ford)
Ghibli (maserati) ** farvorit herfra**
Grand caravan (dodge)
Golf (VW)
Grand Prix (pontiac)

håber der var nogle gode imellem
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Birgitte

Dato : 21-11-01 02:23

TUSIND MANGE TAK for de gode navne, jeg havde faktisk været inde på mange
bilsider, men jeg er jo også lidt kræsen, så "specialbiler, oldsmobile,
americaner" er at fortrække.
Har i forvejen lavet :
Ambiente - Audi
Avenger - Dodge
Aerostar - Ford
Berlinetta - Ferrari
Breeze - Plymouth
Celica - Toyota
Capri - Ford
Calibra - Opel

og mine nye NFO killinger skal hedde:
Desoto - Ford
Del Ray - Ford

Endnu en gang mange tak, jeg vil da gerne have mulighed for lidt udnyttelse
en anden gang *S*
Missehilsner fra Birgitte

DK. True Trust
www.truetrust.dk