Harzen
Fra : Grey

Dato : 19-11-01 22:08

Er der nogle der kan anbefale et busselskab med en tur i juni/juli til Harzen for et ældre ægtepar?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-11-01 09:07

"Grey" <surfer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kan anbefale et busselskab med en tur i juni/juli til
Harzen for et ældre ægtepar?
> --
Jada, 65-ferie er din ven.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-11-01 16:24

Hej

"Folmer Rasmussen" <fr@city-trafik.dk> wrote:

>Harzen for et ældre ægtepar?
>Jada, 65-ferie er din ven.

Eller måske "Frederiksberg Rejser" - de kører flere gange om ugen en 5
dages tur til Harzen til pt. kr. 1450,- incl. helpension - Nu ved jeg
ikke hvor i landet i bor, ovennævnte køre fra København/Valby station,
se evt. deres ugentlige annonce i "Søndags-Avisen" eller på:
www.frederiksberg-rejser.dk

Har selv deltaget i ovennævnte et par gange, og til prisen er det ok.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Aksel

Dato : 23-11-01 23:02

Hvis I er fra Jylland er Riis Busrejser et rigtigt godt lille selskab, de
bor et sted i nærheden af Lemvig

Hilsen Aksel

Fra : suresen

Dato : 11-01-03 21:52

"Grey" skrev d. 19-11-01 22:08 dette indlæg :
> Er der nogle der kan anbefale et busselskab med en tur i juni/juli til
Harzen for et ældre ægtepar?
>Jeg læste om nogle der anbefalede Frederiksberg Rejser jeg siger bare
HOLD JER LANGT VÆK okay det er billigt men vor herre bevares kort sagt
en skidefuld
rejseleder en oldgammel chauffør et usselt værelse elendig mad og det
var på
Pony Hotel i Riefensbeek udflugterne kostede en bondegård lig det oven i
prisen hjemmefra og i vil få alletiders ferie..Eks...65 ferie dyrt men
godt..
Mange hilsner fra Inge Suresen

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-01-03 23:14

Hej

"suresen" <suresen.news@kandu.dk> wrote:

>Harzen for et ældre ægtepar?
>HOLD JER LANGT VÆK okay det er billigt men vor herre bevares kort sagt

Øh ? - Er du ikke lidt sent ude ? - Du svarer på et indlæg der er fra
November 2001 !

Men ellers kan jeg godt holde lidt med dig, har selv for nogle år siden
været på netop den tur, det glemmer man sent

--
M.v.h. Ole®