Diagrammer i JSP?
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 19-11-01 18:45

Hey

Jeg skal til at lave nogle sider med diagrammer - baseret på data fra en
database. - Så nu mangler jeg lidt information om, hvordan man nemmeste
laver diagrammer på JSP sider. - Diagrammerne skal være kurvediagrammer og
være browser/system uafhængige (altså anvendes på PC/MAC)

Gerne nogle eksempler eller links..

Takker på forhånd

--
Mange venlige hilsner fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Jacob Winther

Dato : 20-11-01 06:35

Hej Michael

Den nemmeste måde at opnå browser/platforms uafhængighed på er at anvende et
servlet til at generere dynamiske jpg eller gif billeder.

http://www.javaworld.com/javaworld/jw-05-2000/jw-0505-servlets_p.html

Har inkluderet en hurtig læst side der forklare de grundlæggende principper
og som giver nogle eksempler!

Med venlig hilsen
Jacob Winther
IT-C