Hotel - Paris
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 19-11-01 18:14

Hej!

Kender DU et dejligt hotel i hjerte af Paris eller 'tæt derpå' .

Jeg skal på en 2 dags tur, m,ed fruen, hvor vi skal se lidt af byen og
spise/overnatte, så evt gode restauranter er også meget velkomne :)

Jan.

Fra : Søren Blom

Dato : 22-11-01 02:16

"Jan Højsgaard Poulsen" <janhp@post11.tele.dk> skrev

> Kender DU et dejligt hotel i hjerte af Paris eller 'tæt derpå' .

Hvad er hjertet af Paris?

Nå men, hvis det bare er et sted I skal have til at sove og ellers ikke
stille de store krav om luksus, så prøv at ringe til, det ligger centralt,
selvom det meste i Paris gør det.

Hotel de L'Aveyron
5 rue D'Austerlitz
75100 Paris
Tlf. 00331 43078686

Der tales dansk når man ringer i dagtimerne

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 23-11-01 17:23

Hej Søren..

Tak - det behøv´ ik´at være største luxus.

...hygge!
...Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 26-11-01 13:27

"Jan Højsgaard Poulsen" <janhp@post11.tele.dk> skrev i
> Hej Søren..
>
> Tak - det behøv´ ik´at være største luxus.

Ok, men her er det nærmere ingen luksus. Det skulle da lige være at man kan
få hjælp på dansk, hvilket kan være en luksus i sig selv hvis man ikke er så
stiv i det franske

--
Søren Blom
soren@blom.dk