TDC news servere
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 19-11-01 14:08

Jeg har netop talt med firmaet - igen!
De kunne bekræfte, at serverne stadig er 'nede', og kunne intet oplyse
vedr. varigheden heraf.

Jeg kender ikke meget til (news) servere, men undrer mig alligevel over,
at jeg modtager meddelelser uden nogen form for problemer fra den ene
'udenlandske' gruppe, jeg abonnerer på (comp.windows.x.kde), men altså
intet fra dem, der ender på '.dk'!?

Jeg afsender også problemfrit [håber jeg! :)](?)

Og så synes jeg forresten, at det er kritisabelt, at TDC har så
alvorlige problemer så længe uden at bringe opdateret information derom
på deres 'statusinfo'!!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-11-01 17:16

in article 1f34hh9.9sh16f1efz5riN%h2vh@post6.tele.dk, Hans H.V. Hansen at
h2vh@post6.tele.dk wrote on 19/11/01 14:07:

> [...]
>
> Og så synes jeg forresten, at det er kritisabelt, at TDC har så
> alvorlige problemer så længe uden at bringe opdateret information derom

Jeg tror vi har fattet at du ikke synes om TDC og deres newsservere. Post i
en relevant gruppe (MacSOUP eller ej), ring og brok dig eller skift udbyder.

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer