Grafikkort uden blæser - ????
Fra : Dalle

Dato : 19-11-01 10:05

Hej

Jeg er ved at købe dele ind til en støjsvag computer, og vil nu gerne høre
om der er nogen der kender til et godt grafikkort til max 2500 der ikke har
en støjende blæser påmonteret ???

Mvh

Dan

Fra : sls

Dato : 19-11-01 11:04

Mit Asus v7100 har ingen blæser, men jeg ved er der er kommet blæsere på de
nye v7100 mx400.

sls

Fra : martin

Dato : 19-11-01 20:42

du kan da også skaffe dig vandkøling til dit grafikkort :)

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 25-11-01 23:03

In article <3bf8cb9f$0$25363$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
dalvang@hotmail.com says...
> [...]
> om der er nogen der kender til et godt grafikkort til max 2500 der ikke har

Du kan købe dig hvilket som helst gfxkort og så montere et ordentligt s**n af
en køleprofil (http://www.studiedata.dk/product.asp?product=189&page=1) på det,
så skulle du være godt kørende.

--
/Søren